E-reader…

Tijdens de vakantie, en ook ervoor al natuurlijk, heb ik ontzettend veel plezier gehad van mijn e-reader. Het scheelde kilo’s bagage en ik heb zo ongeveer 8 boeken gelezen in 14 dagen. We hebben veel gezien maar er is ook heel veel tijd om te relaxen op de manier die iedereen zelf wil. Ik ben naar een aantal demonstraties geweest, handdoeken vouwen (voor de huisdieren die we ’s avonds kregen op bed), chocolade-decoraties maken voor op taarten, enz., maar ook heel veel gelezen.

Ik had nooit gedacht dat hij een vervanging zou kunnen zijn voor papieren boeken, maar sinds ik hem heb, nu ongeveer 5 maanden, heb ik geen papieren boek meer gelezen. Dus ik raad iedereen een e-reader aan.

15 gedachten over “E-reader…

    • Ja hè, heerlijk!
      Elke avond hadden we een ander huisdier op ons bed tijdens de cruise… gevouwen van handdoeken! Een kunst hoor

      Like

    • Ja klopt Vonnie, ik heb ook een app voor I-Books op mijn I-Pad (ja die Apple houdt de I erin hè). Maar een e-reader heeft een fijner scherm hoor, is echt een heel verschil. Maar wat zeg je nou… ben je al aan een nieuwe e-reader toe? Hoe lang had jij die van jou dan? En wat voor merk was het? Stom he, daar sta ik nou gewoon niet bij stil, dat hij ook op een gegeven moment op kan zijn of wat dan ook

      Like

  1. Ha, ik wil ook al een tijdje een e-reader. Maar kwam er tot dusver niet van. Wat voor een heb jij, Trees? En kan je er makkelijk mee downloaden? Daar hoor je zulke verschillende verhalen over en zo technisch ben ik niet.

    Like

    • Het hangt ervan af of je veel tijd hebt om te lezen, denk dat jij meer met muziek bezig bent toch? Ik lees echt elke dag en zeker sinds ik dit apparaatje hebt! Heerlijk!
      Maar je gsm lijkt me wel heel klein om echt op te lezen…

      Like

    • Kopen of lenen is niet nodig, er is zoveel materiaal in omloop. Heb al heel wat boeken gekregen van deze en gene… Meer dan ik in de rest van mijn leven kan lezen… En er is ook heel veel te downloaden van het internet, al ben ik daar nog niet achter hoe het werkt, daar duik ik nog wel een keer in. Dus mocht je nodig hebben tzt, roep je maar!

      Like

    • Heb een mapje om mijn e-reader dat ik opensla als een boek, het voelt dus alsof ik een boek vasthoud. Maar dan lekker klein en licht.

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!