Geef mij een naam…

Live opgenomen dit jaar in Caprera in Bloemendaal,

de nieuwe single van de 3JS samen met Elske DeWall

“Geef mij een naam”

Zo mooi!!!

10 gedachten over “Geef mij een naam…

    1. Trees Berichtauteur

      Oh, wist je echt niet wie de 3JS waren? Ik ga al 4 jaar naar concerten…het heeft ook even geduurd voor ze erkend werden hoor! Ik ben een grote fan , ja mooi nummer h.

      Like

  1. ♫ M e l ☺ d y ♫

    Geweldig inderdaad.

    Gisterenavond waren ze in (een herhaling van) ‘de wereld draait door’….. ik was aan het zappen en kwam ze voorbij toevallig, vond het te laat om jou nog te berichten, hopelijk heb jij het wel gezien. Volgens mij komen ze komende week (weet het niet helemaal zeker, sorry) in Villa Morero op sbs6..

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja hoor, ik houd alles bij (via hun nieuwsbrief), mis dus niks van ze . Ze waren eerst gisteravond in ‘van der Vorst ziet sterren’, daarna DWDD, topavond .

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

