De Stroom…

Yes, de officixeble videoclip van het nummer “De Stroom” van de 3JS is uit!

Helemaal opgenomen afgelopen zondag in Volendam tijdens het Votown Allstars Concert.

Dit nummer was de grote concurrent van het nummer “Je Vecht Nooit Alleen” dat is gezongen tijdens het ESF, waar ik het helemaal niet meer over ga hebben want dat is gewoon een corrupte bende…

Ik vind het nummer ook erg mooi en de clip is hartstikke leuk geworden!

Dus hier komtie…

 

5 gedachten over “De Stroom…

  1. Nou meis, je weet ik ben er geen fan van.
    Maarrrrrr, raarrrrr maarrrrr waaarrrr, ik ga ze steeds leuker vinden!
    Ligt dat aan het ouder worden?

    Ik blog momenteel in m,n andere weblog, kom je me daar ook weer opzoeken?

    Like

  2. Heerlijk nummer zeg! Dit was ook het nummer waarvan ik dacht, die wordt het voor het songfestival, maar helaas! Dikke kus!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!