Hieperdepiep en ff weg…

Er zijn er twee jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat zijn zij!!!

Vandaag zijn Nico en Nick jarig!
Lieve schatten, allebei heel hartelijk gefeliciteerd!
Jarig_007

Nico wordt 62 en Nick 38… Wat gaat de tijd toch snel!

We vieren onze verjaardagen dit jaar niet en hebben besloten er weer even tussenuit te gaan met de Capri!
De komende dagen gaan we weer lekker genieten van een heerlijk hotel in Duitsland en de mooie natuur eromheen, samen met Diana en natuurlijk onze Bink.

Dus even buiten beeld, boeken en kaarten mee. Of ik mijn laptop meeneem weet ik nog niet zo zeker, daar moet ik nog even over denken…

Hopelijk werkt het weer ook mee en kunnen we er lekker opuit!

Allemaal een fijn Pinksterweekend gewenst!

 

16 gedachten over “Hieperdepiep en ff weg…

  1. Emma

    Hallo lieve Teresa,
    van harte gefeliciteerd met je mannen,maak er een mooi Pinksterweekend van,en geniet van iedereen om je heen,
    Liefs,Emma

    Like

  2. Ondine

    Van harte gefeliciteerd en fijne dagen en ik hoop dat je dat dan pas achteraf leest, dan heb je dus d elaptop thuisgelaten… πŸ™‚
    Liefs,
    Ondine

    Like

  3. Danielle

    Goedemorgen Trees,

    Gefeliciteerd met de verjaardag van je twee mannen.
    Een fijne dag vandaag en veel plezier met Pinksteren! Groetjes aan Nico en Diana.
    Liefs, Danixeblle, Peter, Jesse en Rens

    Like

  4. Marjolijn

    Proficiat met de twee jarige joppen.
    Maak er een gezellig weekend van zo met elkaar.
    Laat toppie maar thuis hoor, genoeg te zien en te beleven onderweg en met elkaar.
    De berichtjes blijven wel staan tot je weer terug bent.
    Veel plezier…!!!

    Like

  5. Toos

    Goede morgen Trees,en Nico!

    Op de allereerste plaats gefeliciteerd met jullie verjaardagen,en geniet van jullie weekendje weg.
    Heerlijk om zo te kunnen,en mogen genieten van het leven.
    Ook voor zoon Nick een dikke proficiat.
    Heel veel lieve groetjes,en knuffie’s van mij,Toos

    Like

  6. mijn gedachten

    Nou ik heb je hier toch zeker een keer of wat op de foto,s voorbij zien komen.
    Melody, het is die leuke aardige blonde mevrouw met 9 van de 10 keer een lach op der gezicht.

    Deze spreuk zou nu voor mij een teken aan de wand moeten zijn, misschien maar weer gewoon gaan bloggen?

    Like

  7. ?Melody?

    Dat klopt helemaal, het zijn wegwijzers die je door een les heen leiden op weg naar de oplossing.

    Enne Truus… dit is niet mams zelf volgens mij maar dochter met kleindochters πŸ˜‰
    Hoe Trees eruit ziet blijft dus een verrassing nog voor ons ;-))

    Like

  8. Truus

    Ik zal het onthouden, de volgende keer dat ik op een probleem stuit. πŸ˜‰
    Leuke kopfoto heb je. Handig om te weten hoe je eruit ziet voor straks in lelystad.
    Gaat vast heel leuk en gezellig worden. πŸ™‚

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

