Stokje opgepakt…

Er werd hier en daar in blogland een stokje opgegooid! Gelukkig niet naar personen dus vandaar dat iedereen zelf kan weten of hij het oppakt of niet… Hier komen mijn antwoorden op de vragen van het lijstje…

Heb je huisdieren?

Vroeger altijd veel hondjes gehad en op dit moment hebben we onze Binky, een chihuahua mannetje van net 5 jaar oud. Natuurlijk de allerliefste van de hele wereld!

Noem 3 dingen die op dit moment het dichtst bij je liggen.

Het dichtste bij liggen momenteel de muis, mijn mobieltje en mijn laptop waar ik dit op schrijf.

Hoe is het weer op dit moment?

Het is een beetje bewolkt maar wel heel zacht en ongeveer 19 graden C.

Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Ja, ik heb dit jaar 41 jaar mijn rijbewijs. Een echt ongeluk heb ik gelukkig nooit gehad *ben nu aan het afkloppen dat het zo mag blijven*, maar wel een keer achteruit tegen een paal met bord gereden op een parkeerplaats met een 6 maanden oude auto… grrr

Hoe laat stond je vanmorgen op?

Ik stond om 8 uur op, gewekt door manlief die het ontbijt klaar had!

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gisteravond.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Op TV, my sister’s keeper… wat een tranentrekker. In de bioscoop: Jackie
Was lang geleden dat ik een hele film heb gezien trouwens.

Wat staat er in je laatste sms’je?

Die kreeg ik gisteravond maar ik kan het niet meer precies nakijken want ik ben nogal van het verwijderen.

Maar hij was van Diana en ze liet weten dat ze lekker aan het smullen was van het stuk boterkoek die ik had opgestuurd 😉 (was ze zondag vergeten mee te nemen).

Wat is je ringtone?

Mijn ringtone is het nummer ‘Eres Tu” van Mocedaded, winnaars van het songfestival in 1973. Het mooiste Spaanse nummer dat ik ooit gehoord heb.

Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja in Spanje, België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechië, Kroatië, Bulgarije, Italië, Griekenland, Portugal, Engeland, Turkije, Marokko en Amerika.

Hou je van sushi?

Nee.

Waar doe je je boodschappen?

Bij de Lidl, Aldi en C1000.

Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?

Nee.

Hoeveel broers/zussen heb je?

Ik heb een broer en 2 zusters.

Heb je een gewone computer of een laptop?

Ik heb een desktop (niet meer in gebruik), een laptop en sinds kort een I-Pad.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

In 2013 hoop ik 63 jaar te worden.

Draag je contactlenzen of een bril?

Ik draag een bril, al vanaf mijn 4e jaar.

Verf je je haar?

Nee, al 8 jaar niet meer, ben hartstikke grijs maar ik zit erop te wachten en ik hoop dat het wit wordt.

Vertel iets over je planning van vandaag.

Het is al middag… Een witte was gedraaid en ons bed verschoond, vitrages gewassen en weer opgehangen (manlief heeft de ramen binnen en buiten gelapt), huisregels voor de huurappartementjes op Gran Canaria gemaakt en gelamineerd en verder lekker op mijn laptop gerommeld. We eten straks makkelijk en vanavond ga ik TV kijken, natuurlijk naar ‘De zomer Voorbij’ met daarin de 3JS!

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bij de laatste film die ik gezien heb.

Wat is de perfecte pizza?

Met mozzarella en tomaat.

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?

Als ik echt moet kiezen… cheeseburgers, maar eigenlijk eet ik ze nooit, geef mij maar een broodje kroket.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Ja, een jaar of 10 geleden, druk op het werk door dingen die afgerond moesten worden voor mijn vakantie. Vervolgens de laatste dingen thuis inpakken en afronden. Ik dacht ik haal het nooit want we moesten heel vroeg weer opstaan om rond 3.00 uur op het vliegveld te zijn. Heb het rustig aan gedaan en ben niet naar bed gegaan, dat doe ik dus nooit meer, ik was gebroken.

Wat voor kleur ogen heb je?

Blauw

Proef jij het verschil tussen Pepsi en CocaCola?

Nee.

16 gedachten over “Stokje opgepakt…

  1. Dat zijn weer heel wat gezellige weetjes. Ach ja.
    Ik ga de vragen niet beantwoorden. Daar steek ik zelf een ehhhhh…. stokje voor.

    Maar ik zou het verschil tussen coca en pepsi ook niet geweten hebben hoor.

    Like

    • Ach, iedereen is weer wat wijzer, maar er is nog zat te raden hoor…
      Uiteindelijk hebben we allemaal ook nog een heleboel privé gehouden, tenminste ik wel

      Like

  2. Zo, weer wat weetjes en feitjes gelezen over weblogster Trees. 🙂
    Gelukkig hoef ik het stokje niet aan te pakken. Bij een ander lezen is leuk, zelf invullen vind ik altijd lastig. 😉

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!