Zwijmelen op Zaterdag met “The Platters”

“The Platters” zijn een Amerikaanse groep zangers waar mijn ouders helemaal weg van waren. Als ze op de radio kwamen werd de muziek hard gezet en danste mijn moeder door de kamer. Als klein meisje kende ik heel veel nummers. Ik vind het zo leuk om die muziek af en toe weer eens te horen, ik krijg er nog steeds kippenvel van. Echt jeugdsentiment!

Hun eerste hit hadden ze in 1955…

“Only You”

Kijk voor meer muziek in deze rubriek bij MARJA…

22 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “The Platters”

  1. Geweldig,ik had een vriendin,en haar vriend….(inmiddels getrouwd) was een super fan,en hij draaide The Platters …….te platter,zodat wij er soms niet goed van werden.
    Overdaad schaat,maar nu heb ik er na lange tijd weer heerlijk van kunnen genieten Trees,bedankt !

    Like

  2. O heerlijk, dit stond op de “Super Sobber’s” lp van mijn vader. Zondag was bij ons bandrecorderdag en op zo’n (ellenlange) zelf opgenomen band stond steevast dit nummer…..sweet memories….

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!