Wat een verschil…

Nee, het is echt niet de bedoeling om jullie de ogen uit te steken, maar wat een verschil in temperatuur maak ik nu weer mee, heerlijk!

Allereerst wil ik iedereen bedanken die gereageerd hebben op mijn laatste logjes!

Ik heb een druk weekje achter de rug, maar ben heel blij dat ik het bezoek heb afgelegd waar ik speciaal voor naar Holland kwam en natuurlijk ook de andere bezoekjes.

Het was behoorlijk koud en zondag is er nog een extra pak sneeuw bij gevallen. Maar de gezelligheid, de gesprekken en alles wat daar bij hoort, uiteraard pieken en dalen, waren de moeite waard en lekker binnen zijn bij de warme kachel maakte heel veel goed.

bakerse-cysteMijn bezoekje aan de dokter was niet zo leuk. Ik heb al heel lang last van pijn in mijn linker-knieholte die naar boven en naar beneden trekt en waarvoor ik geregeld pijnstillers slik. Dus toch maar een keer aankaarten bij de huisarts. Ik had een afspraak op vrijdagochtend maar dat werd een telefonisch consult door omstandigheden en toen ik vertelde wat er aan de hand was wilde ze me toch zien. Dus woensdagochtend vroeg, voor ik weer vertrok, kon ik langskomen. Ze onderzocht mijn been en wilde een echo laten maken om haar diagnose te ondersteunen maar daar had ik natuurlijk geen tijd meer voor. Ik blijk een soort vochtgezwel te hebben in mijn knieholte, een zogenaamde Bakerse Cyste.
Vandaar dat ik moeite heb met mijn knie buigen. Omdat er al artrose in mijn knie zit kan zoiets ontstaan. En helaas is er weinig aan te doen. Het zou kunnen openspringen en dan krijg ik een gigantische blauwe plek, aldus mijn huisarts, maar gevaarlijk is het niet. Dus ik ga maar lekker door met de pijnstillers als het nodig is en niet al te veel lopen. Nou kon ik dat helaas toch al niet meer dus rusten en pootje omhoog is de boodschap. Nou ja, ik denk maar zo, er zijn ergere dingen… Ik had er wel eens van gehoord maar nooit de link gelegd naar mijn kwaaltje…

De komende maanden wordt het weer genieten, dochter en schone zus en zwager komen weer op vakantie, dus dat wordt weer gezellig.

Verder heb ik alweer hier en daar gelezen en gereageerd en ga ik me o.a. weer buigen over het nieuwe WE300 woord van Plato en de andere opdrachten of uitdagingen waar ik graag aan mee doe!

23 gedachten over “Wat een verschil…

  1. minoesjka2

    Nou, gelukkig is je leven er dus al op ingesteld dat je beperkt ben in het lopen. Voor mij zou het een straf zijn hoor!
    Wel waardeloos dat je waarschijnlijk vaste klant van de pijnstillingsindustrie word. Hoop wel dat het afdoende helpt.

    Wij gaan hier in een paar dagen tijd ook een sprong in de temperatuur maken …… ik vind het niet erg πŸ™‚

    Like

    1. Trees

      Voor mij is het ook nog steeds een straf hoor Minoesjka… balen dat ik niet meer zo kan lopen als voorheen. Maar het is niet anders, ik zal het sowieso wel overleven ;-).
      Fijn dat die kou verdreven wordt, krijg je hopelijk toch een beetje voorjaargevoel en ik snap heel goed dat je dat niet erg vindt πŸ˜‰

      Like

  2. dieneke55

    Op het moment is het hier bar en boos,dus ja de eerste ronde hier hadden we lekker gemist.Trees op GC is er toch ook wel een mogelijkheid voor je knie,kun je in ieder geval in de zon opknappen.
    Nu eerst uitrusten na zo’n druk en vast ook emotioneel weekje.

    Like

    1. Trees

      Ik heb het net gehoord van onze dochter, het sneeuwt weer… sterkte ermee! Voor iedereen!
      Ja hoor, als er echt iets aan gedaan moet worden zijn er hier ook goede dokters, maar idd eerst uitrusten! Een fijn weekend voor jou en de schipper!

      Like

    1. Trees

      Ja heerlijk is het. Helaas Trui, wie kan er nou toveren met het weer! Ik zou willen dat meer mensen van deze heerlijke temperaturen zouden kunnen genieten. Ik gun het iedereen en voel me steeds meer een bevoorrecht mens! En die kwaaltjes, nou ja, die neem ik er maar bij dan πŸ˜‰

      Like

  3. Marielle

    Beetje jaloers ben ik wel hoor v.w.b. het weer dan! Maar wat vervelend van je knie zeg… ik heb er nooit van gehoord. Ik zat vanmiddag nog aan je te denken, want voordat Diana weer jullie kant op komt, komt ze zondag eerst even een hapje eten en dan gaan we samen naar de film. Gezellig hoor!!! Zou haar best voor 2,5 week willen vergezelen;-)…tijd zat…hahahaha. Maar nee hoor ik blijf wel in de sneeuw bij mijn kindjes en afstuderende man! Geniet weer lekker van het mooie weer, dikke kus!

    Like

    1. Trees

      Dan dachten we aan elkaar, was bezig met een e-mail aan je. Dus die zie je binnenkort tegemoet. Had het al tegen Diana gezegd vanmiddag. toch een soort telepathie πŸ˜‰

      Like

  4. Anita

    Nee hoor Trees je steekt geen ogen uit (ahum). Ik zit na mijn vervelende (lees fantastische) warme vakantie weer heerlijk thuis met uggs aan, kachel aan, dikke jas aan heerlijk in de sneeuw!
    Wat vervelend nou zo’n knie. Rustig aan doen maar, zit niets anders op.
    Groetjes Anita

    Like

  5. Toos

    Jemig Treeske,dit is niet fijn,maar neem je rust,en als het te gek wordt,toch maar iets aan laten doen.Een hele fijne tijd met de vakantie gangers,en genieten maar,dikke kus Tooske.

    Like

    1. Trees

      Inderdaad waardeloos. Mogelijk als ik er erg lang last van houd is het een optie om hem leeg te laten zuigen. Ik kijk het nog wel even aan, laat dat ook liever in Holland doen dan.
      Fijn weekend Marja!

      Like

  6. roadlaura1969

    Allereerst gelukkig weer veilig geland en het is niet fijn om met pijn te lopen, je weet weliswaar dat het geen kwaad kan, maar pijn is alles behalve fijn, dus beterschap xxx
    Mag ik vragen of je knie ook kleiner is als de ander? Ik vraag dat omdat mijn schoonvader artrose heeft ook in zijn knie en heeft ook die klachten wat je omschrijft vandaar die vraag.

    Nou geniet lekker vd zon en temperatuur en alles om je heen,

    Groetjes Laura

    Like

    1. Trees

      Is echt vervelend ja. Mijn linkerknie waar die cyste in zit is dikker dan de andere knie. Dus niet kleiner, maar juist groter zou ik dan zeggen…
      Dankje Laura, ik geniet lekker hoor!

      Like

      1. roadlaura1969

        Dank je voor je uitleg Trees πŸ™‚
        Nee dat is inderdaad geen pretje want het drukt nog eens extra op zenuwen en pezen, beterschap xxx

        Zeker doen Trees heerlijk ik pik wat zon mee op afstand πŸ˜‰

        Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

