Mijn logeerpartij bij Diana…

Hallo, dit is een bericht van mij…Binky! 

Mijn baasje en vrouwtje gingen op vakantie! Normaal gesproken mag ik altijd overal mee naar toe maar dit keer niet. Ze gingen op een boot vakantie vieren en daar mocht ik dus niet op, flauw hoor…

Net als de 2 vorige keren mocht ik uit logeren, de eerste keer was in 2007, toen was ik bij Diana. De 2e keer was in 2010, toen ging Diana zelf ook mee en toen mocht ik bij de buren Piet en Lies logeren.

En deze keer was ik weer bij Diana, mijn schatje! Ze is altijd zo ontzettend lief voor me, volgens mij is ze gewoon verliefd… oeps… niet verder blaffen hoor!

Voor we weg gingen was het een beetje een zenuwen-tijd voor mij, koffers op bed is altijd een teken dat er iets gaat gebeuren, nou of het leuk is of niet… ze vertellen me van alles maar ik snap er nooit geen bot van…
Maar… als ze de naam ‘Diana’ zeggen, weet ik meteen dat het wel goed zit.

Op zondagochtend om half 4 vertrokken we. Lekker in mijn tas in een schommelende auto, ik viel gewoon vanzelf weer in slaap. Opeens waren we bij Diana waar al mijn spullen werden uitgeladen, jemig wat hadden ze veel mee genomen… De baas zette de bench nog even in elkaar en toen vertrokken we naar Schiphol om de vakantiegangers af te zetten.

Ze gingen echt weg, ik heb het gezien, ze zwaaiden nog maar ik heb me omgedraaid en me meer gefocust op Diana, want ik mocht lekker bij haar blijven. Toen we terug waren mocht ik lekker nog even mee in bed. Heerlijk verder geslapen, dat lukte best, tenminste ik, Diana niet hoor, die was veel te wakker…

Ik mocht fijn op de bank zitten en had enorme honger, dus lekker gegeten. Af en toe gingen we even naar buiten en van de vorige keren dat ik bij haar was wist ik nog precies de weg. Een lekker rondje lopen was altijd fijn, hoewel Diana een beetje benauwd was voor de soms los lopende honden, ja… je weet nooit wat ze doen natuurlijk, maar ik ben niet bang hoor… Ik blaf gewoon en dan weten ze meteen wie ze voor zich hebben…blaf!

Diana ging halve dagen werken, soms ’s morgens, soms ’s middags. Ze wilde niet dat ik zo lang alleen zou moeten blijven, dat was wel een luxe zeg. We gingen als ze thuis was weer op de bank zitten en dan mocht ik op schoot. Eten deed ik ook op de bank, maar ja dat ben ik gewend dus dat was niks nieuws… En veel dat ik gegeten heb… hahaha, daar hoefde niemand zich zorgen om te maken hoor! Ben weer lekker aangekomen in die 2 weekjes!
’s Morgens vroeg, als Diana mij hoorde, ja wat dacht je dan, ik wilde veel liever bij haar op bed liggen dan in mijn bench, dus ik piepte dan heel zachtjes… Maar ze heeft hele goede oren hoor, dus hoorde ze me meteen. Dan liet ze me eerst uit en dan mocht ik nog even in bed om te eten en weer te gaan slapen.

Het waren heerlijke weken, al is er iets in dat huis wat ik vreemd vind… Ik kom niet graag in de keuken en ik ga ook niet zelf de slaapkamer in… Maar verder heb ik genoten hoor. Op zondag 2 weken later gingen we weer naar Schiphol, de baas en het vrouwtje ophalen. Ik was heel blij ze weer te zien en te kunnen knuffelen en zij mij ook.

Later op de avond gingen we weer naar huis, ik rende meteen de tuin rond al was het 11 uur ’s avonds, want bij Diana mocht ik op straat natuurlijk niet los lopen… dus ik was meteen weer eventjes heel erg ondeugend…blaf blaf…

Lieve Diana, je hebt weer heel veel aandacht aan mij besteed en goed voor me gezorgd! Daarvoor bedank ik je met mijn hele kleine hartje! Ik hou heel erg veel van je!

9 gedachten over “Mijn logeerpartij bij Diana…

  1. Oh schatje van me, ik moet eerlijk zeggen ondanks de zorgen mis ik je nog iedere dag en kijk uit naar de dag dat ik je weer kan knuffelen!!! Dikke kus Diana.

    Like

  2. Binky, als ik dat zo lees heb jij het dus ook prima naar je zin gehad bij Diana ……….. ach joh, en laat de baas en de vrouw dan maar hoor op die boot ………….. daar was niet eens op honden gerekend, dus dat is ook geen leuke plek voor jou 🙂

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!