Plannen gemaakt…

Na een heerlijk weekend met Maria en Natalia gingen we een rustig weekje tegemoet, dachten we… Elke dag komt er wel iets op ons pad en de tijd vliegt…

Dinsdag ben ik naar de kapper geweest en niet blij naar huis gegaan. Ik houd van lekker kort en rommelig, maar aan de achterkant moet het altijd een beetje langer en piekerig blijven. Heeft ze toch die achterkant ook helemaal kort geknipt… Niks piekjes, dus volgende keer ga ik er niet meer heen. Ze heeft het 3x goed geknipt en nu de 4e keer verknalt ze het. Nou… dan ben ik er klaar mee hoor. Maar ja, nu moet ik weer op zoek naar een andere kapper…

Donderdag hebben we vrouwendag gehouden bij Nel. Ik zou Nel en Wil even proberen te helpen met hun nieuwe e-reader en het overzetten van e-books van de laptop naar de e-reader. Een andere Wil kwam ook nog langs, ze had wat vragen over haar laptop. Die was 2 jaar niet opgeschoond en miste minstens 70 updates, waaronder zelfs een Service Pack, dus die heeft een nogal een tijdje staan draaien. Maar alles was gelukt en hopelijk is die laptop weer iets sneller geworden.
Binky was eerst een beetje uit zijn doen. Nel en Wil wonen naast elkaar en bij Wil is bij helemaal thuis, dus dit was heel vreemd voor hem. Maar na een tijdje ging hij toch hier en daar eens snuffelen en voelde zich al snel op zijn gemak.
Aan het eind van de middag kwamen Rinus en Nico ook. Nico had gewandeld en Rinus had gevist op zee. Nel had weer overheerlijke snert gekookt, we hebben weer gesmuld. Verder was er nog saté, lekkere gebakken aardappeltjes en sla.  Het was een hele gezellige avond met zijn vijfjes!  Rinus en Nel, nogmaals bedankt.

Vrijdag hebben we boodschappen gedaan en hebben we de 2 appartementjes nagelopen en in orde gemaakt. Eén voor Diana en de andere voor Lia en Jan, die komen over een weekje.
We waren voor het eten uitgenodigd door Corrie en Jan, vrienden die ook een studiootje huren van een Duitse eigenaar. Weer heerlijk gegeten, champignonsoep, stokbrood met allerlei lekkers, een heerlijk toetje en nog een stuk taart bij de thee. Het was een hele gezellige avond en rond 9 uur gingen we met een hele volle buik weer huiswaarts. Corrie en Jan, jullie ook nogmaals bedankt.

Vandaag, zaterdag, waren we al vroeg op en hebben we Diana opgehaald van het vliegveld. Binky was weer helemaal door het dolle en we gaan nu 3 weken heerlijk vakantie vieren. We hebben al de nodige plannen gemaakt. Ook al is deze vakantie een weekje langer, een goede planning maken is wel belangrijk want de tijd vliegt. Onder andere gaan we de 2e week voor 4 dagen naar Fuerteventura. Een vakantie in een vakantie eigenlijk. Met de auto op de boot om dat eiland eens te bekijken en ons te laten verwennen in een mooi hotel.

Wordt vervolgd!

9 gedachten over “Plannen gemaakt…

1. Als ik dat allemaal zo lees, word het misschien ook wel eens tijd dat ik de Canarische eilanden ga bezoeken …………… volgens mij hebben jullie daar altijd vakantie!! Heerlijk lijkt me dat.

• Zou ik zeker doen als je de kans hebt!
      We wonen hier veel kleiner, minder te doen, eten moeten we overal, eigenlijk leven we net als in Holland maar dan buiten!
      We doen en laten wat we willen… heerlijk zoon en zijn gezin in de buurt. Dochter die af en toe op vakantie komt. Heerlijke temperatuur..
      En af en toe ga ik tussendoor alleen een week of 2 terug. Lekker even de Hollandse frisse luchten opsnuiven! Genieten hoor!

2. Heel veel plezier met z’n allen. 🙂
    Enne, met zoveel gezellige etentjes is het wel erg moeilijk om in balans te blijven. 😉

3. Hallo daar zo met z’n alle,

Heerlijk om weer compleet te zijn met het gezin! En het genieten is dan ook wel aan jullie toevertrouwd. Het is al weer 2 jaar geleden dat wij erbij waren wat gaat die tijd toch ongelooflijk snel. Heel veel plezier met Diana en natuurlijk met z’n drietjes op Fuerteventura. Wij zijn daar in 2009 geweest en vond de duinen en zee daar wel erg mooi.

Ps. had Diana mijn sms gister nog ontvangen. Ik weet dat ik hem heb geschreven, maar kan me niet meer herinneren of ik hem daadwerkelijk heb verstuurd. Ben toch niet meer zwanger;-).

XXX voor allemaal

• Klopt Marja, we vervelen ons nooit, we doen en laten waar we zin in hebben, heerlijk!
      Lanzarote ken ik niet echt. Een keer Arrecife bezocht, we legden daar aan toen we een cruise maakten. 2 jaar geleden zijn we een aantal dagen naar Tenerife geweest en volgende week dus Fuertevntura. Dus wie weet komt dat nog eens over 2 jaar of zo.

Reacties... heel graag natuurlijk!