Hilarisch…

De meest hilarische filmpjes die ik vorige week heb gemaakt in Holiday World...

De dametjes zijn 3 keer op die stieren geweest, geweldig! Die muziek sleept je helemaal mee!

17 gedachten over “Hilarisch…

  1. Toos

    Wat issie leuk,en ik kan me het levend voorstellen dat jullie kaken pijn hebben gedaan van het lachen.
    Geniet ook van jullie vakantie in jullie vakantie.
    Ook ik ga op vakantie,maar ik mail je daar nog over lieverd,heb het goed,en hou het goed samen…dikke SMUFFEL,en knoefel Toosie!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

