Tegenstelling ‘bloot – bedekt’

De vrijdagse tegenstelling is vandaag:  “bloot – bedekt”

Gerard Joling (ik vind hem wel erg leuk) schaamt zich nergens voor…

Meer tegenstellingen kun je vinden bij Melody

23 gedachten over “Tegenstelling ‘bloot – bedekt’

  1. Ben niet zo’n Joling fan, heb hem wel een paar keer persoonlijk gesproken toen hij optrad in het café hier in ’t dorp en ik gevraagd was om de foto’s te maken. En als je zo met hem praat is het gewoon een leuke vent die heel graag een borreltje ( jägermeister haha) lust. Maar wel een goeie invulling van het thema.

    Like

    • Trui, ik vond het eerst ook niks, maar nu kijk ik er echt naar uit…en spit in mijn geheugen en laptop naar foto’s die ik kan gebruiken.
      Dit keer niks persoonlijks want daar zoek ik allereerst naar, maar ik vind Gerard gewoon leuk, dus hij mocht meedoen

      Like

    • Marja, dit is een bekende zanger en presentator in Nederland, heeft een haartransplantatie laten toen dus vandaar zijn kale hoofd…want hij is heel ijdel
      Jij ook een fijn weekend!

      Like

  2. Wel een mannetje van graag veel aandacht en soms echt over de top.
    Maar dat zal er wel bijhoren als je al zolang in de showbizz rond zwerft.
    Fijne dag Trees en op naar een goed weekend.

    Like

    • Klopt helemaal, maar van hem kan ik het toch wel hebben, van Gordon bijvoorbeeld niet… Precies, dat hoort er allemaal bij…
      Vanhetzelfde Marjolijn!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!