Hoog bezoek…

Gisteren, aan het eind van de middag, hebben we Diana opgehaald van het vliegveld… Ze komt ruim een week vakantie vieren en wat tijd doorbrengen met haar broer en zijn gezin.

Ze mag het appartement gebruiken van onze Engelse vriendin Susie, die op de 3e woonlaag (2e etage) haar appartementje heeft. Vandaar dus ‘hoog’ bezoek, want ze zit een etage hoger als wij 😉

We hebben Susie om 5 uur afgezet op het vliegveld en zijn toen snel boodschapjes gaan doen bij de Lidl vlakbij. Na een kwartiertje stond ik alweer buiten, in die tijd had Nico met onze Bink een rondje gelopen. Snel reden we terug naar het vliegveld en toen we aankwamen bleek het vliegtuig net te zijn geland.

Binky was niet meer te houden toen we haar naam eenmaal hadden genoemd en gelukkig duurde het niet al te lang voor ze naar buiten kwam. Helemaal blij waren die twee en wij natuurlijk ook en we waren alweer snel onderweg naar huis.

Nadat ze haar koffer en handbagage had afgezet op nummer 305, de ramen had opengezet en een en ander had opgehangen kwam ze naar beneden. We aten salade met flink veel tonijn erin en gebakken aardappeltjes, het was snel klaar want ik had alles al voorbereid.

Vandaag was het een zwembad-dagje, er waren af en toe wat wolken maar de temperatuur was heerlijk. Ook schone zus en zwager, die woensdag zijn aangekomen, kwamen gezellig bij ons liggen en we hebben weer ouderwets bijgekletst.

Rond een uur of 3 vond ik het wel mooi en ben ik naar boven gegaan. Karbonaadjes gebraden voor bij het eten en even mijn laptop aangezet. Bijgaand foto heb ik vanaf het balkon gemaakt… Ja hoor, ze is er echt!

14 gedachten over “Hoog bezoek…

1. Trees Berichtauteur

We eten hier gewoon zoals we in Holland eten, meestal lekkere Hollandse pot dus ook hutspot
      Heerlijk hoor! En dochterlief kookt niet dus als ze met ons mee-eet eten we sowieso schouderkarbonades, hoe vetter hoe beter

1. Adrie

Lieve allemaal,

Het is hier maar koud en mistig,brrrrrrrrrrrr.
    Genieten jullie maar van het zonnetje en van jullie dochter,een weekje is zo weer voorbij!!
    Een dikke kus en dikke knuffel,A3

2. geesjesgedachten

Ja hallo, 12 november een zwembaddagje?! Je zit ons hier wel lekker te maken zeg, het is hier 3 graden en vannacht heeft het heel licht gevroren.
    Geniet Trees, die week is zo weer voorbij.

1. Trees Berichtauteur

Raar idee he Gees… het is met het vliegtuig maar ongeveer 4.5 uur… Morgen als jullie met zijn allen bij jou aan de koffie zitten bij de kachel hebben we er weer een…

3. Ardy

nog 20 nachtjes slaaaaaaaaaaaaaaaaaapen!!!! DUIMEN ALLEMAAL aub………..groetjes aan de familie en speciaal voor Diana dikke smuffelsssssssssssss

Reacties... heel graag natuurlijk!