Thursday Challenge – “maf / silly”

Zoon mag ook wel eens meedoen met de Thursday Challenge… tenslotte zijn het meestal aan het doel van mijn weblog gerelateerde foto’s, of in ieder geval heeft het met een van ons of iemand van de familie te maken…

En zoals hij als klein jongetje al gekke gezichten trok,
zo kan hij het op bijna 39-jarige leeftijd nog steeds 😉

Thursday Challenge van vandaag: “maf” (silly)

Voor nog meer klik HIER

25 gedachten over “Thursday Challenge – “maf / silly”

  1. Sprékend mijn broer, echt! Mijn weekend kan niet meer stuk.
    Ik ben benieuwd wat zijn reactie is, als hij de foto ziet. Maar iemand met zo’n silly gezicht, kan daar vast om lachen.
    Fijn weekend, Trees.

    Like

    • Je bedoelt Broeah? Hahaha, geweldig!
      Ik heb nog niks van hem gehoord, hij leest niet altijd alles, dus ik wacht het wel af .
      Een fijn weekend!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!