Zing-Zo limerick – “nutella”

Voor nutella reclame maken?

Want oh wat zou dat lekker smaken

Voor 60 eurootjes

Een pot van 5 kilootjes

Je zou er echt verslaafd aan raken…

Klik HIER voor nog meer Zing-Zo’s

18 gedachten over “Zing-Zo limerick – “nutella”

  1. minoesjka2

    Dat zulke potten bestaan!! Ook ik ben bang dat ik er met een lepel bij in de buurt zou blijven, en af en toe lekker er uit zou snoepen ………. erg fout voor mij dus 😉
    Erg leuke limerick.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Mijn dochter beweert dat ze maar een week nodig zou hebben…
      Ze heeft dat spul ook niet meer in huis (net als ik de pindakaas heb afgezworen) en ook deze niet gekocht hoor

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

