FoZ “Je favoriete boek”


Dit is een moeilijke opgave…

er zijn zoveel mooie boeken die ik al heb gelezen,

maar het boek dat mij heel erg heeft geraakt is

“Het Eiland” van Victoria Hislop.

10 gedachten over “FoZ “Je favoriete boek”

  1. Nou ik ga morgen eens kijken in de boekhandel want ik lees me suf.Als we terugkomen ga ik de (boot)boekenkast opruimen en alle boeken in onze havenbib neerzetten. Goeie tip!!

    Like

  2. Hoi Trees wil je dat boek voor me bewaren en hoe gaat het Nico heeft het zeker naar zijn zin met het mooie weer haha lieve groetjes en pootje Billy

    Like

    • Echt een aanrader hoor!
      Ik heb het boek van iemand gekregen, die hoefde het niet terug en meestal geef ik ze dan weer door, maar deze niet hoor! Hoewel ik niet snel een boek 2x lees gaat dat met dit boek zeker gebeuren…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!