Thursday Challenge… “Container”

De “Thursday Challenge” voor vandaag is “Container”… 

dus iets waar iets in kan worden gedaan.

Kan van alles zijn: glas, pot, doos, kist, kom… 

Dit is de suikerpot die mijn moeder jaren en jaren heeft gebruikt, 

het had een houten dekseltje. 

Het potje wordt nu door mij gebruikt als waxinelichthouder…

Voor meer Thursday Challenges klik je HIER

16 gedachten over “Thursday Challenge… “Container”

    • Hahaha, hij is wel leuk! Wij zeiden vroeger altijd als we een hele dikke, maar dan ook een hele dikke, vrouw tegen kwamen… wat een gebouw! Ik mag nu wel oppassen dat ze dat niet tegen mij gaan zeggen . Nou ja, ze doen maar hoor…

      Like

  1. Haha, toen ik de titel op mijn blogroll zag staan, dacht ik dat het over grote grijze containers van bouwafval ging. Zie ik ineens de foto van het glazen windlicht staan. Stukken leuker!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!