18 gedachten over “Thursday Challenge – “Creatief / Creative”

  1. Ik heb niet zoveel met deze jongens, eigenlijk helemaal niets.
    Maar jij geniet van hun muziek en dan is het wel weer leuk.

    Like

  2. Het is wel een mooie foto en sommige nummers vind ik wel aardig, maar was bij een optreden en “mocht” daarna even met hen praten voor de krant maar vond dat wel een afknapper, vond ze heel afstandelijk en weinig enthousiast en dat moet je toch wel zijn lijkt me.

    Like

    • Oh wat jammer dat je die ervaring hebt… Mijn dochter en ik hebben ze ook een paar keer ontmoet en toen waren ze heel geduldig en aardig… Maar creatief zijn ze echt, vandaar…

      Like

  3. ik heb niet zoveel met die volendamse zangers/groepen.
    maar jij kunt er enorm van genieten en dat is mooi! (gelukkig is niet iedereen hetzelfde.)
    de invulling is goed gevonden.

    Like

  4. Alweer een talent uit de’ Volledaamse’ stallen. Een bijzonder dorp. Laatst waren we nog op de daik. Want we wonen er vlak bij. Maar wie naar Volendam gaat moet ook eens gewoon in het dorp zelf kijken. Dat is niet toeristisch en erg leuk. Maar nog mooier is een wandeling door het belendende Monnickendam en met name… Edam. Dat zijn nog veel mooiere plaatsjes.

    Like

    • Helemaal mee eens Plato! Ik houd van die plaatsjes…vorig jaar was ik een weekend in Marinapark Volendam en hebben we dat allemaal gedaan! Heel erg leuk!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!