Thursday Challenge – ‘Schrijven en schrijversbenodigdheden’…

Thursday Challenge -‘Writing and writing tools’

Een deel van mijn pennenverzameling… / A part of my collection ‘pens’

Meer Thursday Challenges vind je hier!

20 gedachten over “Thursday Challenge – ‘Schrijven en schrijversbenodigdheden’…

  1. Mijn vader *84 jaar* spaart ook pennen
    Hij heeft er wel ehhhhhhhhhhhhhhh weet ik het hoeveel
    Als ik er een nieuwe meebreng voor hem weet hij precies of hij hem al heeft
    En als ik er 1 van hem leen moet hij hem wel terug πŸ˜‰

    Hij zou er ook over kunnen loggen, maar hij heeft geen p.c πŸ˜‰

    Goed weekend
    Grt en knuff Mariet.

    Like

  2. Zo dat zijn er nogal wat. Het gekke is dat ik ook een hoop pennen in potjes/bekers heb staan en daar geen moment aan gedacht heb bij deze challenge! πŸ˜€ Gek misschien maar ik had wat in mijn hoofd en nu ik die pennen zie denk ik, verrek dat heb ik ook! πŸ˜‰

    Like

    • Je zou ze eens bij elkaar moeten leggen…zul je zien dat het een hele verzameling wordt…zo ging het bij mij ook… En toen wilde ik er nog meer πŸ˜‰

      Like

    • Dit is nog maar een deel van wat ik heb, geen idee hoeveel het er zijn. Enne… ze blijven erg vaak nieuw hoor, want zoals Hanneke al suggereerde gebruik ik meestal een toetsenbord πŸ˜‰

      Like

    • De rest ligt overal verdeeld, bij de computer, bij de telefoon, in de keukenla, hier op Gran Canaria, in mijn tassen… Ik grijp nooit mis…;-)

      Like

    • Het gekke is dat ik meestal hetzelfde soort pennen gebruik… toch voorkeuren en als ze op zijn gaan ze weg… geen problemen mee…

      Like

    • Klopt, ik verzamel ze! Alleen krijgertjes hoor… Van Diana krijg ik er altijd heel veel, die loopt altijd voor me te lobbyen… πŸ˜‰ . Alleen zij koopt er ook wel eens een voor me…
      Liefs

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!