Zwijmelen op Zaterdag met “Maxine Nightingale”

Vandaag weer Zwijmelen op Zaterdag, heerlijk, iedereen weer blij!

Ik ben even afwezig, lekker aan het genieten van een weekje vakantie op Mallorca met dochterlief!

Ik heb een nummer uit 1975 uitgezocht van
“Maxine Nightingale”,
een Engelse zangeres die inmiddels ook al bijna 62 jaar is…

Ze werd bekend in 1969 en haar grootste hit kwam in 1975-1976:

“Right Back Where We Started From”

Voor nog meer zwijmelmuziek ga je even langs bij Marja!

9 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Maxine Nightingale”

  1. Dwarsbongel

    Hé, het liedje herinner ik me wel, maar de naam van de zangeres niet! Waarschijnlijk werd het veel gedraaid op de radio, maar lag het net buiten mijn interessesfeer toen. Past zeker bij ZOZ!
    Fijne dagen op Mallorca, maar het is hier ook prachtig weer hoor!

    Liked by 1 persoon

  2. Bianca Schreur

    YESSSS even lekker klein meisje wezen, ik vond dit toen(wel 9 jaar oud jaja) al een top nummer en ik krijg nog dat blije gevoel als ik het hoor. Ja ik was toen een heel gelukkig kind.
    Lekker om dat gevoel weer naar boven te halen😀

    gr Bibje

    Liked by 1 persoon

Reacties... heel graag natuurlijk!

