Zwijmelen op Zaterdag met “Jamie Lidell”

Linda's zomerweekPrecies in de week dat wij op vakantie waren, was Linda’s zomerweek op de televisie. Ik vond het vorig jaar al zo’n leuk programma en ik vond het jammer dat ik het nu moest missen.

Maar… tegenwoordig met ‘uitzending gemist’ en zo is het allemaal geen probleem meer, dus ik heb de afgelopen week alle 5 de programma’s teruggekeken.

Het nummer “Another day, another way” is gebruikt als tune voor dit programma, heerlijke soul waar ik zeker niet vies van ben en wat een lekker nummer is dat toch!
Ruben Hein, de vaste pianist en zanger in het programma, zong het prachtig maar het origineel uit 2008 vind ik zelf toch mooier!

Dus zwijmel maar lekker mee…

“Jamie Lidell” met “Another day, another way”!

Voor nog meer zwijmelnummers klik je HIER, dan kom je terecht bij MARJA!

30 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Jamie Lidell”

  1. kakel

    Grappig: ik heb Linda’s programma nog nooit gezien, maar vind het wel typisch een muziekje dat bij haar past😉 Mooie achtergrond heb je op je blog. Heel toepasselijk, want de bomen beginnen al behoorlijk te verkleuren.
    Liefs Kakel

    Like

  2. roadlaura1969

    Hoi Trees, het format van Linda’s zomer week is wel goed,alleen word ik een beetje allergisch van Linda de Mol er loopt zoveel tallent maar het is of Linda of Wendy , terwijl Nicollete van Dam ook een heel warm mens is🙂

    Je nummer keuze heerlijk het programma ook trouwens alleen verlang ik eens andere gezichten😉

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ach Laura dat had ik vroeger ook… Toen Linda opkwam en er steeds gekozen werd voor Mies Bouman😉. De tijd voor Nicolette en eventuele anderen komt ook nog wel!

      Like

      1. roadlaura1969

        Linda zag ik bij Sky TV piepjong ze is vergekomen en terecht. De koek in tv land mag wat eerlijker verdeeld worden. Dat gevoel heb ik ook een beetje bij Johnny de Mol ,misschien zit ik fout maar De Mol helpt wel als achternaam😉

        Like

  3. rietepietz

    Niet gezien maar ik ben ook minder van de “praatprogramma’s eh… nou ja, al helemaal minder l van de TV proramma ’s😉 De pianist zegt me dus ook al niks maar als achtergrondje best een gezellig moppie !

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ik ook normaal gesproken niet, hoewel ik RTL Late Night met Humberto Tan ook wel leuk vind. Maar dan moet hij wel leuke gasten hebben en dat was met Linda hetzelfde.

      Like

  4. frederiqueswereld1

    Heerlijk nummer! Wat is het leuk, hè? Linda’s Zomerweek. Ik heb het opgenomen en ben nu de uitzendingen aan het kijken.
    Wat is je blog leuk geworden!

    Liefs Frederique

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankje! Oh ben blij dat ik eindelijk iemand tref die Linda’s programma ook leuk vindt!😉
      Veel plezier met terugkijken!
      Lekker herfstig hè, gelukkig is dat nog niet in het echt zo!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

