Zwijmelen op Zaterdag met “The Willis Clan”

Nieuw talent mag ook best voorbij komen in Zwijmelen op Zaterdag!

Ben benieuwd wat jullie vinden van “The Willis Clan”

 Een band van 12 broers en zussen die meegedaan hebben aan
America’s Got Talent en … en ze coveren

“The sound of Music”

Echt heel erg leuk!

Kijk bij MARJA voor nog meer zwijmelarij!!!
Met dank aan Barbara🙂

26 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “The Willis Clan”

  1. rietepietz

    Dag Trees, ik kom natuurlijk ook even bij jou kijken , en schiet metéén de stress bij de gedachten dat ik in plaats van 2 ….. 12 kinderen had gehad…oéps!
    Misschien wel héél gezellig als ze allemaal muziek maken maar ik vrees dat het thuis toch wel eens wat rumoerig zal zijn;-) Wel een schatje dat kleine ding!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Leuk Rietepietz dat je ook even bij mij langs komt.
      Nou, ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, maar als je ze zo ziet zingen en muziek maken word ik wel een ietsiepietsie jaloers dat ik dat niet kan…

      Like

  2. Rianne

    Klinkt heel leuk maar ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde van de kleintjes is… (hoewel die peuter lief huppelt) .. (Ik sluit mij bij Bibje aan… Ben een beetje allergisch voor familiegroepen van deze omvang…)

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Gewoon het hele gezin op het podium, dat is gewoon de bedoeling en de kracht denk ik. Vind je niet dat ze echt lol uitstralen? Ik heb ze gegoogeld en ik denk dat het wel goed zit hoor!

      Like

  3. Natasja ('t pumpke)

    Wat een leuke keuze! Ik ben vooral verbaasd. Sowieso over 12 op een rij. Over de moeder die er zo goed uitziet. Over het plezier dat ze uitstralen. En verder deel ik het gevoel met Bibje. Maar ze doen het wel ontzettend leuk! Wat een moppie die kleine!

    Like

  4. gewoonzoalsikben

    Ohh wat leuk dit .Even dacht ik o nee niet The Sound of Music maar dit is gewoon echt leuk .Gister heel even gekeken naar the voice ,maar ik heb er niets mee .Wel is het dan weer leuk om zoals bij jou hier even een leuk optreden te kunnen zien
    Fijn weekend,Elisabeth

    Like

  5. Dwarsbongel

    Zo, die ouders hebben de opdracht “gaat heen en vermenigvuldigt u” wel heel letterlijk genomen; zo ging het een paar generaties terug hier trouwens ook nog vaak.
    Ik vind ze wel een “happy family”-uitstraling hebben. Saamhorigheid moet ook wel in zo’n groot gezin.
    Knappe performance, vind ik. Verder ben ik niet zo van de talentenjachten en zo…

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dat hebben ze zeker gedaan, heel jong begonnen of ze zien er nog steeds supergoed uit😉.
      Ja, ik denk er ook zo over. Ook na afloop staan ze allemaal te stralen, dus zit het vast wel goed!

      Like

  6. ♫ Mel☺dy ♫

    leuk hoor!!
    En wat Bibje zegt vind ik ook wel een beetje, dat soort gedachten komen ook altijd in mij op….. zeker in Amerika is het vaak zo dat kinderen tot iets gedwongen worden omdat vader/moeder ‘niet niet goed genoeg’ was vroeger.
    Ik kijk dan altijd naar de snoetjes van die kinderen en als die stralen dan is het goed, denk ik dan maar. En zo zie ik dat hier ook…. deze groep heeft er overduidelijk veel plezier in.

    Fijn weekend.

    Like

  7. consumindervlinder

    tjah….ik ben een beetje allergisch voor families die hun kinderen op deze manier exploiteren…..
    3 jaar en dan al optreden.

    liedje is leuk. wel een beetje teveel gospelgeschreeuw. Dat is leuker om zelf te doen dan te horen😉

    gr Bibje

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Denk dat het in deze familie wel meevalt met dat ‘exploiteren’. Dat klinkt altijd een beetje negatief. Ik heb me eens verder ingelezen en ze hebben het heel erg naar hun zin allemaal en zijn enthousiast!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

