Zwijmelen op Zaterdag met “Grant and Forsyth”

Vandaag zwijmel ik op het prachtige nummer
“YOU’RE MY WORLD” van Grant and Forsyth.

Het nummer is al vele malen uitgebracht. Onder andere door Cilla Black, Tom Jones,
the Guys and Dolls (waaruit Grant and Forsyth zijn ontstaan),
maar deze uitvoering vind ik zelf het allermooist!

Volume omhoog en keihard meezingen dit nummer, kippenvel!

Wil je nog meer zwijmelarij horen? Ga dan even naar MARJA

Ik merkte vandaag (maandag) dat ik niet de juiste video heb geplaatst… dus hier de herkansing!

13 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Grant and Forsyth”

  1. Dwarsbongel

    Goed nummer. Jammer voor hun dat ik net Joe Cocker had gehoord, waar ik meer mee heb, en dat de verbinding waar ik nu op zit last heeft waarschijnlijk van de hoge resolutie van deze clip, waardoor hij steeds hapert… Wel een mooie zwijmelkeuze!

    Like

  2. gewoonzoalsikben

    Lekker zitten zwijmelen ,hier helemaal grijs gedraaid destijds .Ook ik vind dit zeker de mooiste uitvoering !
    Fijn weekend ,Elisabeth

    Like

  3. Frederique

    Grant en Forsyth zijn later samen verder gegaan. Ze hebben een mooie country cd uitgebracht. Ook een kerst cd heb ik van hen. Echt genieten.
    Dankjewel voor je keuze van vandaag. Ik heb genoten!

    Liefs Frederique

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

