Zwijmelen op Zaterdag met “Tol Hansse”

Amsterdam holadiee…

Vak M+N 5-7-2014 Diana,trein,rondvaart Amsterdam (9) (Small) 

Mijn geboorteplaats!

Hoewel… ik ben in een klein dorpje geboren dat dan wel bij Amsterdam hoorde, maar er helemaal los van lag. Inmiddels is dat allemaal veranderd want zoals zoveel kleine dorpjes zo ongeveer worden opgeslokt door de steden is ook “Sloten” nu echt aan Amsterdam vastgeplakt.
Toch ben ik altijd trots om te zeggen dat ik Amsterdammer ben!

Geniet van Tol Hansse met ‘BIG CITY” 

Deze video uit 1978 is erg leuk, let vooral op de oude auto’s.
De frase ‘shocking klem between…’ wordt nog vaak gebruikt bij ons!

Voor meer zwijmelnummers verwijs ik je graag naar MARJA!

 

 

22 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Tol Hansse”

  1. Vnnb ☺

    Dit liedje ken ik helemaal uit m`n hoofd hahaha. Sterker nog, dit liedje heb ik samen met een vrouw gezongen in Amsterdam, op Koninginnedag (dat was in 2011)😀 leuk om weer te horen

    Like

      1. gewoonzoalsikben

        Hihi de buuf is net weg voor het weekend ! dus ik kan lekker meezingen en wij mogen voor de Poesjes zorgen en dat is bijna nog leuker !!!
        Liefs Elisabeth

        Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

