Aunty Acid (62)

Dat zou toch wat zijn…

62 - Aunty Acid - Is misschien een man

Een echte vrouw is altijd goed gekleed met geweldig haar, haar huis is altijd schoon en netjes, ze heeft altijd voldoende geduld of genade, ze vloekt echt nooit, heeft een glimlach om haar lippen en een vriendelijk woord voor iedereen…

In dat geval zou je wel eens in plaats van een vrouw een nukkige vent kunnen zijn😉

5 gedachten over “Aunty Acid (62)

  1. Eric

    ik ga me niet uitspreken over deze specifieke…maar heb nu op je blog zowat alle ‘Aunty Acid’s” bekeken en heb al hartelijk moeten lachen🙂 Goede vondst !

    Like

      1. Eric

        Dan zal ik ze maar volgen… ze lijkt me geen gemakkelijk personage🙂
        Jij ook bedankt voor het bezoekje…ik zag dat je ondertussen het antwoord op je vraag hebt omgezet in “gelezen boeken”… maar ik zie je zo 1-2-3 mij niet inhalen😉

        Liked by 1 persoon

Reacties... heel graag natuurlijk!

