Nog één keer uitslapen…

Het ochtendritueel nu Maria en Natalia bij ons op vakantie zijn!

Als we een dagje uit gaan moeten ze op tijd op staan maar blijven we thuis of gaan we pas later weg dan kunnen ze lekker rustig aan doen.

Ze slapen langer en liggen dan nog even met hun N.intendo te spelen in bed.

Ondertussen staat hun ontbijtje op ze te wachten! Vandaag de laatste dag, ze gaan nog wel samen met Opa naar het zwembad, dat geeft met dit weer wel heerlijke verkoeling. Ik ga vandaag de koffer inpakken en alles voorbereiden voor hun vertrek morgen!

Weinig kunnen doen op mijn blog, mijn laptop was niet meer van mij want als Maria de kans kreeg was zij degene die erachter zat… ach, ik dacht maar zo, mijn tijd komt wel weer… En de foto’s lopen niet weg en de verslagen zitten in mijn hoofd, die volgen dus later…

 

12 gedachten over “Nog één keer uitslapen…

  1. marjolijn1

    Nog een fijne dag voor vandaag en voor morgen een goede reis terug.
    Ja die dagen zijn omgevlogen.
    Je gaat de dametjes weer missen Trees, over een poosje maar weer snel bij hun op bezoek…!!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

