Het heden… wat wordt de toekomst?

Geen woorden nodig…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

15 gedachten over “Het heden… wat wordt de toekomst?

  1. gewoonanneke

    Ik krijg vaak klachten dat ik niet bereikbaar ben, dan zit ie ergens diep in mijn tas zodat ik hem niet hoor, of ik ben buiten bezig en hij ligt nog binnen. Ik vind hem wel onmisbaar en ook makkelijk om bij me te hebben hoor, hou me te goede maar soms is het gewoon niet leuk. Pas moest ik die trouwfoto’s maken. Wil ik de bezoekers fotograferen zit de helft met een telefoon voor zijn gezicht ook foto’s te maken, Ergerlijk.

    Like

  2. Plato

    Je kunt die dingen beter meteen in de hersenen laten implanteren. Kwestie van tijd.
    Ik ben blij dat ik niets van dit alles heb.

    Like

  3. marjolijn1

    Ja, we zullen er aan moeten gaan geloven, maar ik loop nog niet zo hard.
    Mijn oudje werkt nog steeds en wordt pas vervangen als hij het niet meer doet.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Manlief heeft ook een simpele telefoon, alleen om te bellen en gebeld te worden en vaak ligt dat ding gewoon thuis. Hij leest wel smsjes, maar schrijft niks terug😉

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ik heb wel een smartphone maar een goedkope en ik leef er niet meer, ook geen internet, alleen voor whatsappies van mijn kinderen als ik thuis ben. Ik zit al genoeg achter de laptop…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

