Een domme zet…

Enige tijd geleden heb ik in mijn weblog-dashboard op een verkeerde knop gedrukt, met een vervelend gevolg…

Ergens in WordPress bleek nog een connectie van mij te zitten naar De Stippel, de weblog die ik 4 jaar heb beheerd voor de recreanten van Landgoed Nederheide… Ik meende deze connectie met deze handeling te kunnen opheffen, maar ik heb te vlug gelezen en de impact van deze handeling niet goed begrepen.

En zodoende krijgen al mijn volgers die een e-mail abonnement op míjn weblog hadden nu een mailtje van De Stippel als er op die weblog een nieuw bericht is geplaatst en… dus niet meer van mij / mijn weblog en ben ik mijn volgers kwijt…😦

Ik ben samen met De Stippel in contact met WordPress om dit op te kunnen lossen, maar helaas duurt het langer dan ik dacht… *

Dus, als je weer terug wilt komen en mijn blog weer wilt volgen kun je het volgende doen:

  • Vul je e-mail adres in op mijn weblog in de rechter-menu-balk bij ‘leuk om te volgen’.
  • Klik vervolgens op ‘ja leuk’.
  • Daarna ontvang je een mailtje waarin een link staat die je even aan moet klikken om dit te bevestigen… en dan ben je weer ‘mijn volger’.

De meldingen van De Stippel (als je dat wilt natuurlijk) kun je afmelden door onderin de e-mail op ‘abonnement opzeggen’ te klikken en de vervolgstappen te zetten.

Sorry voor dit ongemak en ik hoop dat jullie allemaal weer terugkomen en mij weer gaan volgen!

Volgers

* is inmiddels opgelost

 

29 gedachten over “Een domme zet…

  1. gewoonanneke

    Ik vroeg me al af hoe ik opeens van die mededelingen van de Stippel kwam. snapte er echt niets van maar goed dat is nu dan opgelost. Nu hem nog even kwijt niet te raken weer haha.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, denk dat het je inmiddels wel gelukt is hè om er van af te komen? Sorry voor het ongemak!

      Like

  2. Plato

    Trees, je komt altijd terug in mijn rondje van de linkenlijst. Soms een beetje laat maar dat komt door dat reizen van- en naar België. Dus ik heb geen last van het probleem. Ik kom hoe dan ook hier alles lezen.🙂

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankjewel Plato, je bent een trouwe bezoeker/lezer😀. En wanneer je komt maakt niet uit hoor. Ik wacht soms ook wel eens door omstandigheden een paar dagen. Er zijn er gelukkig alweer een aantal volgers zie zich opnieuw hebben aangemeld. De handeling was helaas niet in zijn geheel terug te draaien…

      Like

  3. Toos

    Nou zeg hoor,wat een gedoe Trees,maar ik hoop
    dat het me lukt om je gezellig weer te mogen volgen.
    Wil je dat ik niet meer om de hoek kom gluren,je weet …hoppa,een klik en
    ik ben weer weg,liefs Toosie. :-))

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja Toossie, een verkeerde knop indrukken en ik ben weer van je af. Nee hoor, ben blij dat je weer terug bent😉. Dankjewel en veel liefs van mij!!!

      Like

  4. roadlaura1969

    Hoi Trees ,
    Ik denk dat ieder gewoon blijft komen.
    Ieder met belangstelling zou zeker informeren of alles inorde is met Trees🙂

    Ot:niet gezwijmeld je hebt gelezen wat met me was gebeurd op FB ben nog moe te moe om bij iedereen te luisteren en reageren

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja de webloggers zoeken me wel weer op denk ik, maar familie en vrienden die een e-mail abo hadden krijgen nu niks meer van mij en de meesten komen op mijn blog na zo’n berichtje… Maar het lost zich vast wel op, ik krijg alweer veel berichtjes van mensen die zich weer aangemeld hebben.
      Ik begrijp het hoor meissie, de schrik zit er goed in en daar word je doodmoe van. Doe maar rustig aan hoor! Komt allemaal wel weer!
      Beterschap en liefs, Trees

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, ik vind het juist allemaal leuk, maar zo zie je maar, als je teveel uitprobeert of op wilt lossen kan er toch nog wel eens iets mis gaan…

      Like

  5. Mirjam Kakelbont

    Ik volg jou via Bloglovin en had er nog niets van gemerkt. Pas na een paar “stille dagen” had ik me vast afgevraagd waar jouw stilte vandaan komt en even op je blog geklikt om te kijken of ik wellicht iets gemist had. Heus, je raakt me niet zo gauw kwijt🙂
    Ik voer stante pede je nieuwe adres in, en dan is alles weer zoals het was. Voor de lezer dan.
    Zo stom vind ik je zet niet. Het verbaast me alleen dat ik zoiets nog niet gedaan heb…
    Fijn weekend en liefs!
    Kakel

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Nee dan zul je er ook niks van merken. Het gaat om de e-mail abonnementen…
      Ik probeer nogal eens iets uit en nu ging het toevallig echt verkeerd😦. Maar zo komt het wel weer goed ook!

      Like

  6. marjolijn1

    Ik ben je niet kwijtgeraakt, gelukkig.
    Ik volg je altijd door mijn rijtje favorieten.
    Mooie avond nog.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja zo gaat het ook en dan mis je ook niks!
      Jij ook een fijne avond, best spannend hè… verlenging etc…

      Like

  7. Marja

    O, ik heb niets gemerkt. Ik volg jou gewoon via Feedly. Enne …. natuurlijk komen die andere volgers allemaal bij je terug.

    Like

Reacties zijn gesloten.