Handdoekje leggen…

Veel mensen proberen ligbedden te reserveren bij het zwembad van hun hotel of appartementencomplex als ze op vakantie zijn. Ze leggen dan alvast bijtijds hun eigen handdoeken erop en bombarderen op die manier het ligbed als HUN bed. 

Ook bij ons bij het complex gebeurt dat geregeld, maar met name overwinteraars zijn heel coulant tegenover elkaar. Zeker de mensen die elke dag bij het zwembad liggen nemen gewoon altijd hetzelfde plekje in en dan gaat een ander dat niet inpikken.

Ik doe er zelf niet aan mee, doodgewoon omdat het niet nodig is, als ik ’s middags een anderhalf uur bij het zwembad wil liggen zijn er genoeg bedden vrij.

Maar het kan er ook zo aan toegaan als in het volgende hilarische filmpje van Zoover…

 

Omdat dit toch voor heel veel mensen ergerlijk is wil Zoover daar iets aan gaan doen.
Je kunt daarom een petitie tekenen en met al die handtekeningen willen zij proberen om er door de hotels wat meer aandacht aan te laten besteden zodat dit niet meer gebeurt. Het is toch te gek voor woorden hoe mensen in de weer zijn?

Dus als je dit ook heel vervelend vindt als je op vakantie bent ga dan even naar de site van Zoover en teken de petitie op de volgende site: http://www.zoover.nl/handdoekjeleggen 

6 gedachten over “Handdoekje leggen…

  1. Plato

    Dit is niet echt mijn vakantiebestemming. Lui op een bed liggen kan ik thuis ook wel. Dus hilarisch is het wel en het verbaast me niks als het echt zo gaat, maar verder heb ik er niks mee.

    Like

  2. gewoonanneke

    Heb het ook wel gezien, niet zo natuurlijk. Maar wel mensen die pretendeerde vaste plaatsen te hebben. Ben nog niet veel zo op vakantie gegaan en weet niet of ik het eigenlijk ook zo leuk zou vinden.

    Like

  3. kakel

    Waar je je druk om maakt… Zoiets boeit me totaal niet. Bovendien houd ik niet van zwembaden🙂
    Maar als het je in je vakantie overkomt, kan ik me voorstellen dat het ergerlijk in. Leve de regels. Ook in de vakantie!

    Like

  4. Ingrid

    Hier op Sunclub heeft de VvE de richtlijnen aangepast: niet meer dan 4 personen en bandje om. Stoelen reserveren met handdoek is verboden! En als er een half uur een stoel onbemand is en er een handdoek ligt, wordt die meteen verwijderd! Zal je de richtlijnen wel eens doorsturen.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

