Aunty Acid (53)

Nee, nee, daar geef ik nog niet aan toe…

53 - Aunty Acid - Dutje

8 gedachten over “Aunty Acid (53)

  1. Plato

    Ik doe er ook niet aan mee, maar soms val ik ’s middags wel eens in slaap achter de laptop. Erg he? En dan ga ik in de leunstoel wat zitten pitten. Als een 65 jarige verdorie. En dat ben ik dan ook.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, toch een beetje een oud mannetje aan het worden Plato? Nou, ik knikkebol ook wel eens achter mijn laptop hoor, maar liever de nacht goed doorslapen dan er ’s middags aan toe te geven. Althans voorlopig nog wel op deze manier.

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

