Moeder…

Vandaag zou mijn lieve moedertje 87 jaar zijn geworden!

Hoewel ik vrede had met haar dood, bijna 8 jaar geleden, en nog steeds heb, mis ik haar nog heel regelmatig!

Maar ze wordt nooit vergeten!

Moeder

22 gedachten over “Moeder…

  1. Plato

    Sterkte Trees. Vind jij de tijd ook zo snel gaan als het om deze zaken gaat? Mijn moeder is al bijna 20 jaar dood maar het voelt aan als de dag van gisteren. Alles staat nog haarfijn op mijn netvlies.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankje Plato. Ja, het gaat zeker snel… Het zijn dagen die je nooit vergeet en zo weer kunt herbeleven. Zelfs de dag dat mijn vader overleed, nu ruim 40 jaar geleden, ik was 23, kan ik me nog herinneren als was het gisteren…

      Like

  2. kakel

    Je moeder zit onder je huid, en dat zal ze altijd blijven doen. En waarom zou het verlies met de jaren minder erg worden? Je kunt het ook omdraaien: hoe langer je iemand mis, hoe groter het verlies wordt. Sterkte en een knuffel,
    Kakel

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Je hebt maar één moeder en het was echt zo’n schat. Ze zag overal wel wat (wij zijn met zijn vieren), maar liet iedereen in hun waarde. Een heel mooi voorbeeld is ze altijd voor me geweest!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankje, dat is wel heel erg jong zeg… Het is vreselijk je ouders zo jong te verliezen, mijn vader was 48, zo oneerlijk! Geniet maar van je vader zolang en zoveel je kunt!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

