Zing-Zo limerick “Reünie”

Gisteravond lekker uit eten

Restaurant goed, alles opgegeten

Met ex-collega’s

Zeker geen pizza’s

Een topavond weer moet je weten!

Midreth reunie 17-5-2014 (2) (Medium)

Voor meer zing-zo’s moet je bij Melody zijn…

10 gedachten over “Zing-Zo limerick “Reünie”

  1. Pingback: Thuiskomen – Melody Music

  2. Trees Berichtauteur

    @Allemaal… Het waren de ex-collega’s van manlief! Elk jaar gaan we met zijn 8-en uit eten en praten we bij. Dit was de 9e keer! Er is er nog één aan het werk…
    De rest geniet van de heerlijke vrije tijd die we nu hebben!

    Like

  3. gewoonanneke

    Gezellig hoor zo met ex collega’s. Ja na de manier waarop ik wegmoest heb ik eigenlijk bewust alles afgekapt met collega’s. WIlde en kon er niet meer over praten. Alleen met Plien heb ik nog contact dat is wel leuk.

    Like

  4. Plato

    Gezellig daar geweest. Dat zie je zo. Leuk als je nog zo met ex-collega’s kan omgaan. Bij mij kwam er een fusie na mijn vertrek. Alle collega’s zijn verstrooid over Nederland. Niets meer van over.
    Jammer.

    Like

  5. Pingback: Thuiskomen |

Reacties... heel graag natuurlijk!

