Zwijmelen op Zaterdag met “Jersey Boys”

Ik heb erg veel zin om mijn verjaardagscadeau dat ik van Diana (waar ik echt heel blij mee ben) heb gekregen te verzilveren, maar ik zal nog moeten wachten tot 25 juli tot ik samen met haar kan gaan genieten…!

De musical Jersey Boys sprak mij meteen al aan vanwege de oude muziek van Franki Valli, ik ben ermee opgegroeid en ik houd ervan!

“Jersey Boys vertelt het ware verhaal van één van ’s werelds meest succesvolle bands: Frankie Valli & The Four Seasons. In 1962 kunnen vier jongens uit New Jersey drie dingen doen met hun leven: soldaat worden, in zaken gaan die het daglicht niet kunnen verdragen of… een ster worden. Ze kiezen voor het laatste en die droom wordt waarheid, zonder dat ze opgeven of vergeten waar ze vandaan komen. De vier jongens uit arbeidersgezinnen in New Jersey vonden hun eigen unieke muzikale geluid uit, haalden hiermee de “Rock’ n Roll Hall of Fame” en verkochten meer dan 100 miljoen platen. De voorstelling kenmerkt zich door de enorme vaart waarin het boeiende leven van de bandleden met alle ups en downs de revue passeert.”

bovenstaande “tekst” van YouTube

Vandaag zwijmel ik op een medley die de 4 hoofdrolspelers:

Tim Driesen – Frankie Valli
René van Kooten – Tommy DeVito
Dieter Spileers – Bob Gaudio
Robbert van den Bergh – Nick Massi

hebben gezongen tijdens de uitreiking van de Musical Awards 2013.

Voor meer zwijmelnummers kun je even een kijkje nemen op het lijstje van MARJA en dan doorklikken via de namen van de deelnemers.

21 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Jersey Boys”

  1. Plato

    Van de four Seasons moet ik nog een ouwe LP hebben. Toch maar eens opdelven dat ding. Ik wist niet eens meer hoe leuk dat was. Mooi swingend nummer, tijdloos eigenlijk.
    Stevige keuze Trees 🙂

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Leuk hè, ik herinner me vooral ‘big girls don’t cry’. Ik was toen 13 en zat niet zo lekker in mijn vel. Maar als ik dat nummer dan hoorde dacht ik… ze hebben gelijk en kon ik weer door! 😉

      Like

  2. kakel

    Diana weet als geen ander waar ze je een plezier mee kan doen.
    Bedenkt maar zo: wat in het vat zit verzuurt niet. En voorpret is óók pret 😀
    Zonnige zondag en liefs,
    Kakel

    Like

  3. gewoonzoalsikben

    Leuk om je op te verheugen zo’n cadeau.Een leuke uitvoering van dit nummer ,deze mannen zijn erg goed !!
    Liefs Elisabeth

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja dat is het zeker! Ze zijn erg goed. Mijn dochter is al met een vriendin naar de musical geweest en vond hem ook geweldig,,, Er wordt alleen nogal veel in gevloekt vertelde ze, dat vind ik dan weer minder…

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dit is een medley dus er komt van alles voorbij en deze nummers komen in deze musical voor! En ik heb trouwens niks tegen covers hoor… Soms zijn ze nog mooier dan het origineel…
      Dankjewel, wordt vast super!

      Like

  4. Melody

    Een prachtig cadeau, je zult vast op en top gaan genieten…. en het er naar uit kijken vergroot de vreugde alleen maar. Wat lief van Diana, topper die dochter van jou 😉

    Ik ga bij Jeans, het komende seizoen, Maarten Smeele terug zien….nu nog in ‘jouw’ musical ;-0)

    Fijn weekend.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja dat wordt het zeker en het is ook nog een Platinum Seat
      Arrangement, van alles een beetje extra, backstage bezoek en de allerbeste plaatsen 🙂

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

