The day after…

Ik heb mijn verjaardag gisteren niet uitgebreid gevierd! Maar al met al is het een erg leuke dag geworden.

Allereerst had ik op woensdagmiddag al bloemen gekregen van Nico. We doen niet echt aan cadeaus kopen voor elkaar en eigenlijk wist ik dit jaar ook niks te vragen voor mezelf. Als ik weer eens een wens heb kopen we het meestal toch wel.

Ik had goed geslapen maar was toch vroeg wakker. Net voor ik onder de douche wilde stappen ging de bel… Huh… om 8.10 uur in de ochtend…
Natuurlijk had ik geen idee wat er aan de hand was, maar Nico deed de deur open, ik hoorde hem ‘dankjewel’ zeggen en de deur ging weer dicht. Nieuwsgierig als ik ben vroeg ik wat er was en hij zei  “kom maar naar beneden”. Al wat ik verwacht had, maar zeker geen uitgebreid en heel compleet ontbijt van de ontbijtservice! Wat een verrassing, het was een cadeau van Nick, Elsa, Betsaida, Maria en Natalia!
Het was allemaal even lekker en keurig verzorgd. De broodjes waren nog enigszins warm en er was volop keus om ze mee te beleggen. Ik heb genoten! Lieverds, hartstikke bedankt, het was heel goed aan mij besteed!

Rond half 10 zijn we eerst even naar de H.ema gereden waar we een paar kleine taartjes gehaald hebben voor bij de koffie en rond half 11 kwamen schone zus Lia en zwager Jan. In hun kielzog stapten ook vriendin Adrie met zoon Patrick binnen. Het was heel gezellig en we hebben weer lekker bijgekletst. Tjonge, jonge een mens kletst wat af hè.

’s Middags was het rustig en vond ik in de brievenbus een groot aantal kaarten. Toch leuk om weer eens echte post te krijgen ook!
Verder heb ik heel veel berichtjes en felicitaties gekregen op Facebook en reacties op mijn logje van gisteren en een aantal telefoontjes, smsjes en e-mails, waarvoor ik iedereen natuurlijk hartelijk bedank!

Tegen half 5 kwam Diana met een prachtig boeket rode rozen en een cadeau, een “Platinum Seat Arrangement’ voor de musical “Jersey Boys”. Dat wordt genieten met al die oude liedjes die ze brengen. De kaarten zijn voor 26 juli dus nog even geduld hebben, maar zo’n leuk uitje met mijn dochter is weer een heerlijk vooruitzicht. Lieve schat, heel erg bedankt, ik ben er erg blij mee!

Voor ’s avonds hadden we een reservering bij het Spaanse restaurant “Ramblas” in Zeist en besloten we lekker tapas te eten. Het was heel erg lekker en ruim voldoende. We kregen eerst warm brood met knoflooksaus (pan con ajo), vervolgens ieder 10 koude tapas en daarna 8 warme tapas. We konden gewoon extra bijbestellen van alles wat we geserveerd kregen, maar dat was absoluut niet nodig.
Diana had stiekem laten weten dat ik jarig was en aan het eind van de avond kwam er nog een ijsschotel met 3 lepels op tafel, zodat we nog een feestelijk toetje hadden ook. Het was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar daar te gaan eten!

Nu ben ik voor een maand net zo oud als Nico en gaan we dus allebei op naar de 65!

18 gedachten over “The day after…

  1. Plato

    Gezellig zo’n verjaardag dat je dan afsluit met een mooi Spaans etentje. En met Ramblas waan je je even in Barcelona. Mucho felicidades por todos. Ook van Maria die me uit- en toelacht als ik op mijn manier Spaanse zinnnen maak, wat het klopt NOOIT.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Het was een heerlijke dag! Haha, dankjewel Plato, ik snap het evengoed wel hoor! Ach… zeg maar tegen Maria dat het al leuk is dat je zo je best doet en dat het helemaal niet uitmaakt als het niet helemaal klopt wat je zegt 🙂

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

