Zwijmelen op Zaterdag met de “3JS” – Twee Zielen

Kan natuurlijk niet anders dat ik de nieuwe single van de 3JS plaats!

“Twee Zielen” van de 3JS!

Voor nog meer zwijmelnummers ga je toch wel even langs bij MARJA hè?

27 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met de “3JS” – Twee Zielen

  1. Plato

    Eigenlijk hoef ik het nummer niet eens te draaien. Ik vind alles van de 3J’s gewoon mooi. Net als ik ook veel van Nick en Simon mooi vindt. Wat zeker bijdraagt is hun enthousiaste jongehonden gedrag. Je kunt zien dat ze er enorm veel lol aan beleven.
    Hoe zou het nou met vader Jaap gaan?

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Leuk Plato dat je ook echt fan bent.
      Ik heb zo’n bewondering voor die gasten! Eerst jaren aan de weg timmeren en gewoon toch hun eigen ding blijven doen heeft vruchten afgeworpen!

      Like

  2. gewoonzoalsikben

    Wat een heerlijk nummer weer van deze heren ,ik kan me voorstellen dat je fan bent ,ook ik begin ze steeds leuker te vinden .Ook nog even een bedankje voor je fijne reacties bij mij
    Fijn weekend ,liefs Elisabeth

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Leuk hoor als ik er een beetje aan kan bijdragen dat ze nog meer fans krijgen :-).
      Geen dank hoor, ben gewoon blij dat je terug bent en nu hopelijk blijft!

      Like

  3. Melody

    😉 Nee dat kan inderdaad niet anders, sterker nog, het zou me verbaasd hebben als jij met iets anders dan dit nummer gekomen was vandaag 😉

    Fijn weekend.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

