Aunty Acid (49)

Ik snap niet wat ze bedoelt hoor…
wie wel?

49 - Aunty Acid - geweldige nacht

14 gedachten over “Aunty Acid (49)

  1. gewoonanneke

    Zo grappig soms heb je van die woorden die even niet doordringen, dat had ik met sunglasses, wat ik las als sung lasses, Zo stom ;). Ik denk dat ze zich ongeveer zo voelde als ik na Koningsdag bij ons op het dorp.

    Like

  2. Plato

    Hm, er liggen geen flessen onder het bed, het kunstgebit is nog compleet, het tasje is keurig dicht en in de sloffen staan geen bloedsporen. Dan moet het inderdaad wel iets heel ergs zijn geweest.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

