Zwijmelen op Zaterdag met “Nick & Simon”

Ik ben best fan van Nick & Simon, die stemmen samen vind ik echt zo prachtig. Die gasten zijn ook nog eens heel aardig en wat tegenwoordig erg belangrijk is, zo gewoon gebleven ;-).

Dit nummer kwam ik laatst tegen. Het is eigenlijk een ode aan hun vrouwelijke fans!
Maar we kunnen er best lekker op zwijmelen, tenminste ik wel en ik hoop jullie ook!

“Ode aan de Vrouw” van Nick en Simon

Voor nog meer zwijmelnummers ga je toch wel even langs bij MARJA hè?

18 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Nick & Simon”

  1. Trees Berichtauteur

    Lieve allemaal, bedankt voor de leuke reacties! Dat Rianne dezelfde video had gekozen was gewoon heel toevallig en eigenlijk best wel leuk! De vrouwen zijn in ieder geval goed bedacht met dit lied ;-).
    We zullen nog heel lang plezier hebben van Nick en Simon!

    Like

  2. Plato

    Ik kwam deze clip elders ook al tegen. Niet zo gek natuurlijk want het is een hilarisch lied. Erg leuk en het toont nog maar weer eens aan dat de beoordelaars van Idols inderdaad t.o.v. Nick zijn talent gewoon niet hebben gezien. Gelukkig is hij doorgegaan. Ik gun hem en Simon het succes. Ze doen het geweldig.

    Like

  3. Maria Gijsen

    Hoi Trees,
    geweldig nummer heb je uitgezocht. Maakt onze regenachtige dag weer goed.
    Ik ben nog steeds eens een fan van Nick en Simon, ze hebben altijd geweldige teksten.
    En inderdaad zo gewoon.
    Groetjes uit het Limburgse Nederweert.

    Like

  4. Albert y Mara fotoblog

    Rianne, de reismeermin had dit nummer voor vandaag gedownload. Geen probleem, want we hebben het bij jou voor de tweede keer met plezier bekeken. Niet echt een fan van de jongens, maar dit nummer komt op onze beider iPads. Fijn Koningsweekend. Wij gaan op Koningsdag naar Driebergen, daar speelt een goede band, Louis Drabe & Friends.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

