Bijpraten…

Het is alweer even geleden dat ik een logje heb gemaakt, buiten de standaard Aunty Acid en Zwijmelen op Zaterdag dan.

Nou ja, de update dus:

  • Maandag de 14e werd ik met een snotkop en met keelpijn wakker… een paar dagen later ging ik er ook nog bij hoesten…

  • Vrijdag zijn we naar het theater geweest voor de show van de 3JS, het was echt weer fantastisch!

  • In het weekend kreeg ik koorts terwijl dit heel bijzonder is voor mij want ik heb juist altijd ondertemperatuur…

  • Hoewel ik, als ik ziek ben, gewoon dooreet, zijn we niet uit eten geweest op 1e Paasdag. We hebben via een bekende ‘app’ gewoon eten besteld en laten bezorgen…

  • Sinds de afgelopen Kerst ben ik ongeveer 5 kilo aangekomen, maar de helft is er inmiddels alweer af…

  • Onze lieve dochter heeft maandag het hele huis gestofzuigd van boven tot onder zodat ik dat niet hoefde te doen deze week…

  • Helaas heb ik mijn afspraak om een paar dagen naar mijn nichtje in België te gaan af moeten zeggen…

  • Maar we hebben al een nieuwe afspraak gemaakt en gaan a.s. zondag een dagje heen en weer, heerlijk!

  • Vanmiddag ben ik, omdat de hoest nogal hardnekkig was, naar de dokter geweest en ik blijk bronchitis te hebben…

Ik heb heerlijk buiten kunnen zitten deze week, vooral met mijn rug in de zon vind ik heerlijk, maar wel aldoor met een sjaal om, haha! Ook was het vandaag tot een uur of half 5 prachtig weer en toen brak de hel los, regen, hagel, windstoten… eventjes leek het herfst en zulke grote hagelstenen heb ik echt nog nooit gezien., maar na een klein uurtje was alles alweer over!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

 

16 gedachten over “Bijpraten…

  1. minoesjka2

    Ja, zo’n griepje kan dan opeens toeslaan.
    Ik herken het wel, bij mij is het ook bijzonder als ik koorts krijg (iets wat al jaren niet meer voorgekomen is gelukkig) en ook ik blijf dan gewoon door eten. 🙂
    Hoop dat je ondertussen al weer aardig bent opgeknapt.

    Like

  2. Trees Berichtauteur

    Bedankt voor alle beterschapswensen! Ik ben sinds 4 dagen aan de antibioticakuur van een week, geen koorts meer maar het hoesten en de benauwdheid houdt nog niet over. Maar het komt goed…

    Like

  3. kakel

    Ziek zijn is nooit fijn. Van hoesten kan je vaak niet in slaap komen en je krijgt van al dat geblaf ook nog eens hoofdpijn ;-( Heel lief dat je huis van boven tot onder gestofzuigd is!
    Leuke foto van je kleindochters! Wat verandert de jeugd toch snel, hè?
    Beterschap en liefs,
    Kakel

    Like

  4. marjolijn1

    Goed op jezelf passen Trees, want het is een hele vervelende en hardnekkige verkoudheid.
    Ik weet er alles van.
    Je kan er knap beroerd van zijn.
    Fijn weekend hé…!!

    Like

  5. Plato

    tis logisch dat je ziek bent. Dat weer is zo wisselvallig. Maar gelukkig worden de dagen weer wat warmer en dan ga je zelf ook een beetje bergopwaarts. Dat wens ik je in elk geval toe.

    Like

  6. Adrie

    Trees wat vervelend dIt je niet helemaal fit voelt,hopen dat je snel opknapt ,en dat je zondag naar Ardy kan,doe haar de groetjes van mij,nou lieverd gezellige dagen!!dikke xxxx

    Like

  7. astridvanbeers

    Ik wens je beterschap, heel vervelend bronchitis. Maar met de juiste medicijnen zal het hopelijk wel lukken om snel weer de oude te zijn.

    Like

  8. isis45

    Oh, dat klinkt heel vervelend. Ik hoop dat je je al weer wat beter voelt. Bronchitis kan heel hardnekkig zijn. Wij hebben hier gelukkig geen hagel gehad, alleen een beetje regen maar dat was wel goed voor de tuin.

    Like

  9. gewoonanneke

    Hoop dat je gauw weer helemaal opgeknapt ben. Het is daar aardig tekeer gegaan zo te zien. Hier heb ik helemaal niets gezien of gemerkt van dat alles. Zal dus wel aardig plaatselijk zijn geweest.

    Like

  10. Ardy

    wat een weer bij jullie! hier wel regen maar verder niks bijzonders, een lekkere regen voor de natuur, dat wel………knap gauw op en hopelijk tot zondag!! smuffelssssssss

    Like

  11. roadlaura1969

    Hoop dat jij je gauw beter voelt Trees, camping buurvrouw is ook net maar 1 dag kunnen blijven i.v.m verschrikkelijke hoest heeft nu anti biotica en bedrust
    Hier zijn een paar druppels gevallen (nog) niks noemenswaardig

    Beterschap xxx

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

