Zwijmelen op Zaterdag met “Jan Dulles”

Wat was hij goed hè, Jan Dulles,
als Jezus in The Passion van afgelopen donderdag!

Jan Dulles in The Passion

 

En gisteravond zijn we, Diana en ik, naar het theater geweest in Alphen ad Rijn voor de theatershow van de 3JS “Dichter bij de horizon”.
Het was weer geweldig!

Wat zal Jan zich goed gevoeld hebben… vandaar vandaag
“I feel good” uit het 2e seizoen van “De beste zangers van Nederland”

Voor meer zwijmelarij zou ik even doorklikken naar MARJA

20 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Jan Dulles”

  1. Trees Berichtauteur

    Gelukkig mogen smaken verschillen. Dat Jan zich enigszins inhield tijdens The Passion was ook mijn idee, hij kan echt veel uitbundiger zingen dan hij nu deed. In The Passion kwam hij het beste uit de verf in het duet met Simone. Maar vergeet niet dat dit de eerste productie was waar hij ook nog eens in moest acteren… en dat zonder de andere 2JS… Ik vond hem echt top!

    Maar Kakeltje toch, op welke planeet leef jij? Wist je echt niet wie Jan Dulles was?

    Like

  2. consumindervlinder

    Ik haakte na het eerste half uur af en ben iets anders gaan kijken. Jan moet gewoon lekker op het podium zijn troubadourslied blijven zingen. Dan raakt hij veel meer harten dan in deze productie..want hij is goed!!

    Gr Bibje

    Like

  3. gewoonanneke

    Ja het viel mij ook tegen, maar hoorde ook veel reacties van mensen die het prachtig vonden dus smaken verschillen denk ik, dat mag ook en fijn dat jij er van genoten heb en van het concert. Fijne Paasdagen voor jou en je familie .

    Like

  4. kakel

    Dus dit is nou de Jan waar jij zo’n groot fan van bent. Hij heeft het schitterend gezongen en nog een sympathieke vent ook!
    Fijne, zonnige dagen,
    liefs Kakel

    Like

  5. Petr@

    Ik vind Jan Dulles een van de beste zangers van Nederland!
    Geweldig hoe hij ook dit lied brengt.
    De Passion vonden wij wat tegenvallen, maar misschien zijn we inmiddels te verwend 😉

    Fijne Pasen!

    Like

  6. gewoonzoalsikben

    De passion heb ik niet gekeken maar hier en daar wat gezien op blogs .Wat een lekker swingend nummer heb je uitgezocht
    Fijne paasdagen ,Elisabeth

    Like

  7. ♫ M e l ☺ d y ♫

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje mijn twijfels had toen bekend gemaakt werd dat hij de rol van Jezus zou gaan doen… maar ik kan ook niet anders zeggen dan dat hij mij (weer) aangenaam heeft verrast. Geraak steeds meer onder indruk van Jan!

    Fijn dat je weer zo’n leuke avond hebt gehad, is je van harte gegund!

    Bei de wee…. op de Groningse tv was een kort interview met Jan… de passion zou in eerste instantie op de Grote Markt uitgevoerd worden maar toen bekend werd dat Jan de rol van Jezus zou gaan doen heeft men gekozen voor de Vismarkt. Het werd niet gevestigd dat het daarom was maar het was wel grappig, Jan gaf met een grijns aan ervan overtuigd te zijn dat men om hem de locatie had gewijzigd.

    Fijne dagen.

    Like

  8. Rianne

    Ik heb het elders al geschreven: ik vond hem dus wat tegenvallen. Ik had meer van hem verwacht, zeker qua zang Wanneer ik dit nummer hoor, dan wordt dat idee van mij alleen maar bevestigt.
    Het gevoel van tegenvallen lag niet alleen aan Jan trouwens. Ik vond Beau als verteller ronduit slecht, en Jack van Gelder als Pontius Pilattius leek pas echt in zijn rol te komen tijdens het zanggedeelte en de vrouw die de straatinterviews deed was ronduit slecht, gemaakt, nep..

    Het duet van Jan en Simone was wat mij betreft het hoogtepunt en tevens het moment waarop ik blij was dat ik tot het einde ben blijven kijken. Dat was nl meer dan de moeite waard.

    Ik ben wel blij om te lezen dat het concert weer geweldig was. Zo horen concerten van favorieten te zijn.

    Fijne Paasdagen. Geniet van alles en iedereen om je heen.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

