Terug in ons andere huis…

Afgelopen zondag ben ik met Binky weer teruggevlogen naar Nederland.

Ik had een voorspoedige vlucht met 3 stoelen voor mij en Bink, dus ik zat riant op de middelste stoel zonder last te hebben van iemand anders. Het leek wel ‘business class’ haha!

Diana kwam me ophalen en zij had al gezorgd dat mijn auto bij ons huis stond dus we konden meteen door naar “Ziest”. Samen de koffer naar boven gebracht en lekker snack gehaald. Een oer-hollandse kroket gaat er na zoveel maanden echt wel in, heerlijk! Lekker bijgekletst met dochterlief en rond 9 uur vertrok zij weer naar haar eigen huis want maandag moest er weer gewerkt worden.

Verkouden2Maandag werd ik wakker met keelpijn en was ik snotterig. Ik ben sinds januari 2012 niet meer grieperig of verkouden geweest dus het is nu even afzien, maar het komt wel weer goed.

Diana had ons als cadeau voor ons nieuwe huis een schilderij voor in de woonkamer beloofd. Ze had een schitterend schilderij gezien en ons de foto’s gestuurd. Het leek ons heel mooi maar ik moest het natuurlijk ook in het echt zien. Dus tussen de middag ben ik even naar Diana gereden om met haar in de winkel te kijken. Het is echt prachtig, dus heeft ze het gekocht en heb ik het meteen meegenomen.  We hangen het dit weekend op…  Ik weet zeker dat het prachtig staat.
Daarna even wat boodschapjes gedaan voor de eerste dagen en toen weer naar huis gereden.

Binky moet weer erg wennen, buiten vindt hij het heerlijk, loopt lekker achter rond te scharrelen en ligt in zijn ‘buitenmandje’ in de zon. Binnen loopt hij nog een beetje wazig rond, het huis voelt voor hem nog niet echt als thuis.

Dinsdag naar vriendin Ingrid geweest in Oisterwijk! Wat hadden we weer veel te vertellen, we hebben heerlijk bijgekletst en heerlijk gegeten, bedankt Ing voor de ontzettend gezellige middag en avond.

Op woensdag heb ik lekker lang geslapen en heel erg rustig aan gedaan. Lekker af en toe een half uurtje in de zon gezeten en alleen de straat op gegaan om Bink uit te laten.

Vandaag doe ik ook nog kalmpjes aan en vanavond komt dochterlief weer naar mij toe! Gezellig het hele Paasweekend samen,

Vrijdagavond gaan we naar de theateruitvoering “Dichter bij de horizon” van de 3JS in Alphen ad Rijn, ik heb er heel veel zin in!

14 gedachten over “Terug in ons andere huis…

  1. Trees Berichtauteur

    Inmiddels ben ik 2 weken thuis en vind ik het weer heerlijk in ons nieuwe huisje en ook Binky begint weer goed te wennen! Duimen jullie mee? Dat het net zo’n mooie zomer wordt als vorig jaar? Dan hebben jullie dat ook :-).

    Like

  2. kakel

    Welkom thuis met Binky! Je hebt het zonnetje meegebracht, dat waardeer ik zo in je 😀
    Ik wens jullie een heel voorspoedige tijd in je zomerverblijf.
    Liefs Kakel

    Like

  3. Plato

    Welkom thuis en veel plezier in ‘Ziest’ en omgeving. Het is er prachtig dus dat gaat lukken.
    Het is hier nog wel fris dus dat zal wennen zijn. Maar dat kan toch niet lang meer duren. De lente staat op uitbreken. Geniet van mooie dagen in ons eigen kleine landje. En doe de groeten aan Aunty Acid.

    Like

  4. isis45

    Die verkoudheid gooit wel wat roet in het eten, maar je hebt een fijn Paasweekend in het vooruitzicht, dus dat komt wel weer goed. Fijn dat je het schilderij mooi vond, ik ben benieuwd naar de foto’s.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

