Zwijmelen op Zaterdag met “Chuck Berry”

Vandaag zwijmel ik weer op een oudje!

Wie kent het nummer niet:

“No Particular Place To Go” van “Chuck Berry”

Morgen zit mijn overwinterperiode er alweer op, de winter is best snel gegaan, gelukkig was het in Nederland ook niet al te koud.

Nico blijft nog tot 2 mei weg, dus kan ik zelf nog een paar bezoekjes afleggen en uiteraard samen met dochterlief de weekends doorbrengen, we hebben weer wat in te halen.

Als hij ook weer terug is gaan we de Capri ophalen en kunnen we samen weer heerlijke ritjes maken en sommigen gewoon met ‘no particular place to go’!

Nog meer zwijmelnummers horen? Klik dan even door naar MARJA

17 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Chuck Berry”

  1. Plato

    Geweldig nummer. Ik zit hier met mijn voeten te trappelen van muziekgenot. Heerlijk. Het was DE favoriet van John Lennon en dat was weer mijn favoriet ever.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

