1 april…

Vandaag is het alweer 1 april,
een kwart van het jaar 2014 is alweer voorbij!

1 april 2014Wie doet er tegenwoordig nog aan 1 april eigenlijk…
wordt er in gezinnen met kinderen bijvoorbeeld nog steeds geplaagd?
Wij als ouders deden dat vroeger wel,
toen de kinderen groter werden werden de rollen omgedraaid ;-).

Ik heb geen idee, maar zeg voor alle zekerheid LET GOED OP VANDAAG!
Laat je niet in de maling nemen!

En natuurlijk wens ik iedereen een heerlijke dag toe!

10 gedachten over “1 april…

  1. gewoonanneke

    Hoor dit jaar weinig grappen. Heb zelf wel eens een echte 1 april grap met mijn ex uitgehaald die in het ziekenhuis lag. Hij was wel goed geslaagd die grap maar blij was ie er niet mee haha.

    Like

  2. minoesjka2

    Zelf niets meegemaakt, al trapte ik bijna wel in het weerbericht van RTL4 dat het dit weekend zou gaan sneeuwen 🙂 Mijn nicht kreeg van haar dochter (9 jaar) een glas cola met peper en zout erin ……… nou je kunt je voorstellen, die was niet blij.

    Like

  3. kakel

    Hij of nee….zij is super!
    Geen grappen van nabij gezien ;-( Ik denk dat ik de bovenstaande grap volgend jaar maar gebruik. Haha, dat kan helemaal niet meer 😀

    Like

  4. marjolijn1

    De kinders hier in de buurt hebben grote lol gehad vandaag, met een vast geplakte euro en een portemonnee aan een touwtje.
    Heerlijk schouwspel gezien vanaf mijn balkon…!!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

