Zwijmelen op Zaterdag met “The Eagles”

Een van onze favoriete groepen in de jaren 70 was “The Eagles”

Geweldige muziek waarvan ik alle nummers meegalmde, heerlijk!

Vandaag zwijmel ik op het nummer
“The Long Run” van The Eagles
uit 1979.

Voor nog meer zwijmelnummers kun je even bij MARJA gaan kijken!

21 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “The Eagles”

  1. Trees Berichtauteur

    Bedankt allemaal voor de reacties, of je nu van de Eagles houdt of niet…
    Voor de liefhebbers op 22 en 23 mei geven ze een concert in het Ziggo Dome. Ik heb nog gekeken voor kaarten maar ze zijn mij iets te prijzig…

    Like

  2. gewoonzoalsikben

    Even bij je kijken waar je mee zwijmelt.Een lekker nummer ,ik heb een leuk stapeltje cd’s van The Eagles en vind ze nog altijd erg goed .
    Fijn weekend ,liefs Elisabeth

    Like

  3. Albert y Mara fotoblog

    The Eagles onlosmakelijk verbonden met de 70’s and 80’s. Een prachtig nummer heb je vandaag van ze uitgekozen. Onze complimenten, want het was de tijd dat we nog jong waren 😉 . Fijn weekend en geniet net als wij van het schitterende Spaanse weer. Lieve groeten.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankjulliewel! Ik voel me nog steeds jong hoor mensen, elfs net uitgerekend dat mijn ‘mentale leeftijd’ 31 jaar is hahahaha… Groetjes terug!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja hè, grijsgedraaid die LP.
      Heerlijk, sinds gisteren weer heel snel, wat een verademing.
      Nee, de feeds nog niet over kunnen zetten… moet alles opnieuw doen! En zo raar dat het op mijn I-pad wel werkt… ik moet nog even doorzoeken hoor!

      Like

  4. Rianne

    The Eagles is nooit een van mijn topfavorieten geweest, al hebben ze wel heel veel mooie nummers gemaakt.

    Geniet van je weekend en van snel internet.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

