Even buiten beeld geweest…

Ik ben weer een tijdje buiten beeld geweest voor wat betreft het lezen
bij mijn favoriete webloggers…

Buiten-Beeld_logo

Ten eerste heb ik t/m vandaag nog erg slecht en traag internet, wat helaas mijn eigen schuld was! Voor dingen die ik echt wil doen of lezen ga ik af en toe even naar de receptie…

Ten tweede werkt mijn Feedly niet meer, ik moet weer helemaal opnieuw beginnen om alle blogs die ik wil volgen erin te zetten. Toevallig vanmorgen even gekeken op mijn I-Pad en daar werkt het gewoon wel… Vreemde zaak, dus dat moet ik eens even uit gaan zoeken.

Ik baal ervan dat ik niet bij iedereen kan lezen zoals ik wil,
maar dat komt dus wel later wel weer goed!

Tot snel weer!

8 gedachten over “Even buiten beeld geweest…

  1. Albert y Mara fotoblog

    Wij hebben een ADSL verbinding in ons appartement, d.w.z. SNEL internet èn telefoon. Gratis bellen naar vaste nummers in Spanje. Televisie kijken we via onze iPads of via de schotel bij CanalDigitaal. Wat willen wij nog meer. Leg ons eens uit in een mail wat jouw problemen zijn. Graag, misschien kunnen wij je helpen. Zeg ook even met wat voor soort machine je werkt en welk besturingssysteem. Heb je een iPad als tablet of een ander merk. Tot reply by mail.

    Like

  2. kakel

    Van techniek heb ik geen verstand en ik kan er niet mee zitten. Als iets niet goed verloopt, haal ik er gewoon iemand anders bij. Kan ik je van harte aanraden!
    Geen punt toch dat je niet alles kunt lezen? Een beetje geduld als medeblogger moet je toch op kunnen brengen? Neem alle tijd en ik wens je een prettig weekend toe,
    liefs Kakel

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Hoi Kakeltje, ik los eigenlijk bijna alles zelf op, maar hier was even niks aan te doen, alleen geduld hebben tot gisteren… hahaha, het is weer supersnel :-).
      De hele week inhalen doe ik niet hoor, maar vanaf nu wel weer bijhouden natuurlijk! XXX

      Like

  3. roadlaura1969

    Hoop dat je gauw voor jezelf alles in orde hebt. Het is niet leuk als je graag wilt reageren en verschillende zaken “saboteren”, het .

    Je moet maar zo denken je trouwe lezers/volgers hebben geduld 😉

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

