Zwijmelen op Zaterdag met “The Doors”

Geïnspireerd door de DVD “Bronnen” van de 3JS zwijmel ik vandaag met
“The Doors”.

De naam “Bronnen”, van de meest succesvolle show van de 3JS (2013), komt van hun gezamenlijke muzikale inspiratiebronnen. Deze zijn op geniale wijze verwerkt in een show waarbij Jaap, Jan en Jaap rechtstreeks de link naar hun eigen liedjes en sound leggen.
Ik ben helemaal dol op deze DVD!

Een van hun ‘bronnen’ is de Amerikaanse band The Doors, bekend in de jaren 1965-1973.
Een van de bekendste nummers is: “People are strange”

Voor meer zwijmelarij kijk je even bij Marja!

16 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “The Doors”

  1. Plato

    Jammer dat ik dit op mijn laptopje in de trein niet kan beluisteren. Enfin, de Doors ken ik. Ze zijn zo bekend dat zelfs een nitwit op muziekgebied ze nog een beetje kent. Ik ben zo’n nitwit.
    Ik ga thuis even luisteren. Maar ik weet nu al dat ik Ricky Koole toch de mooiste vindt 🙂

    Like

  2. gewoonanneke

    Ik heb ooit heel veel nummers van de Doors gedowndload en sommige vind ik nog steeds mooi maar er zijn er ook bij die ik regelmatig oversla omdat ze me irriteren, heel raar eigenlijk. Dit is een van de mooiere vind ik.

    Like

  3. Albert y Mara fotoblog

    Ons weekend kan echt niet meer stuk met jouw ZOZ-keus dit weekend. The Doors onlosmakelijk verbonden met onze jeugd. Als het hier aan de Costa del Sol hard waait, zetten wij vaak “Riders on the Storm” op. Fijn weekend. Muzikale groeten van ons.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

