Jammie…

Het lijkt niks bijzonders maar ik heb er weer van genoten!

Afgelopen woensdag kwam onze vriendin Sue naar Puerto Rico om een paar weekjes van de zon te genieten. Ze heeft haar eigen appartement en is een echte zonaanbidster.

Een kleine 3 jaar geleden ben ik een paar dagen bij haar in Engeland geweest. Ze woont in Zuid-Engeland aan de kust.

Hoewel zij dus nooit ontbijt en ik echt niet zonder kan, zat ik ’s morgens in mijn eentje aan de ontbijttafel met een “Engelse muffin”. Doormidden gesneden en geroosterd was het heerlijk met een likje boter en een kop koffie.

03-2014

Dit keer had ze een pakje voor me meegenomen en na 4 dagen zijn ze dus op! Heerlijk, het herinnert me ook aan mijn verblijf bij haar in ‘Bexhill at Sea!

Wat ik ook heel lekker vind zijn de Engelse ‘shortbreadcookies’ die heb ik toen ook mee naar huis genomen. Het zijn gewoon simpele boterkoekjes maar echt zo lekker! Ze zijn ook te koop in de RyanAir vliegtuigen. De enkele keer dat ik met RyanAir vlieg kan ik ze ook niet weerstaan…

Toch lekker af en toe eens iets anders!

Shortbread

8 gedachten over “Jammie…

  1. Mirjam Kakelbont

    Als ik de zon mag, neem jij dan de koekjes? Nee hoor, gekkigheid. ’t Is hier helemaal geen winter geweest. Eigenlijk een ellenlange herfst en al twee weken lente. Een mens wordt er gewoon gelukkig van!
    liefs Kakel

    Like

  2. marjolijn1

    Lekker smullen Trees, en van het zonnetje genieten..!!
    Gezellige tijd samen.

    OT: morgen ook nog carnaval en woensdag haring happen, dan pas is het echt voorbij voor alle feestvierders.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

