Zwijmelen op Zaterdag met “Ricky Koole”

Een artieste die ik al een aantal jaren volg is “Ricky Koole”

ricky-koole-leo-blokhuis_2

Ze is actrice en zangeres en op de een of andere manier raakt ze mij met alles wat ze doet. Van haar stem word ik helemaal warm, zo prachtig en verder is het ook een prachtige vrouw!

Sinds de televisieserie “Verborgen gebreken” (2009) waarin ze een serieuze makelaar speelde, ben ik echt fan. Daarvoor had ik niet eens van haar gehoord.
Onlangs was ze nog te zien in een aflevering van de serie Heer en Meester die momenteel wordt uitgezonden. Verder heeft ze in veel films gespeeld, o.a. Sonny Boy waarin ze de hoofdrol speelde. Ook was/is ze geregeld te bewonderen in het theater in o.a. de musical “Zij Gelooft in Mij” waar ze de rol van Rachel Hazes speelde en in voorgaande jaren met eigen theathershows samen met haar man Leo Blokhuis.
Op dit moment zijn ze bezig aan een tournee met de show “Buitenstaanders”.
Ik hoop met Diana nog naar de show te kunnen gaan in mei als ik weer terug ben in Holland!!!

Haar stem vind ik prachtig, heel gevoelig en zacht en waar ze naar mijn idee alles mee kan.

Dus vandaag zwijmel ik met Ricky Koole en het nummer “Fallin”
van haar nieuwe album “No Use Crying”!

Als je meer over haar wilt weten klik dan HIER (haar eigen website) en HIER (Ricky Koole op Wikipedia)

En voor nog meer zwijmelnummers kan je natuurlijk terecht bij MARJA

28 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Ricky Koole”

  1. Plato

    Al die series zeggen me niets eerlijk gezegd. Toch heb ik haar naam wel eens ergens gehoord. Ze zingt beslist goed. Weliswaar is het een wat versleten sound (yeah yeah) maar ze heeft beslist een mooie stem. Leuk filmpje ook.

    Like

  2. natasja ('t pumpke)

    Geen idee wie ze is, ik volg geen series en Showbizz, maar ik ben wel jaloers op haar vanwege Leo Blokhuis :-). En ja, ik zou ook wel zo willen kunnen zingen. Maar als ik dan moest kiezen tussen zo kunnen zingen en Leo Blokhuis…. 😉

    Like

  3. Albert y Mara fotoblog

    We kennen haar alleen als het vriendinnetje van Leo Blokhuis. Nu dus ook via jou haar muziek. Beslist een goede keus van je en lekker gezwijmeld op zondag. Zo’n kleindochter van 14 maanden is toch wel een beetje druk 😉 salu2 de A&M

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Kan ik jullie ook nog eens ergens mee verrassen, leuk!
      Ja zo’n kleintje houd je wel bezig hè, goh is ze alweer 14 maanden? De tijd gaat zo snel!
      Geniet ervan hoor!

      Like

  4. Frederique

    Ik ken haar van de series die je noemt. Volgens mij speelde ze ook een rol in De man met de hamer. Ze speelde de moeder van Martijn Krabbé.
    Ik wist niet dat ze ook zong. Een prachtige stem. Zo leer je nog eens wat. Dankjewel daarvoor.

    Liefs Frederique

    Like

  5. marjolijn1

    Lekker nummertje, kende het niet..!
    Nee hoor geen carnaval voor mij meer en ga ook niet in kou en regen naar de optocht kijken.
    Fijn weekend..!

    Like

  6. Melody

    Wow, mooi zeg.
    Ik kende haar ook niet, de tv-series die je noemt zie ik niet, dus dat is dan ook wel logisch.
    De info-pagina’s geven wel aan dat het een multi-talent is.
    Kan me voorstellen dat je hier warm van wordt.

    Fijn weekend.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

