Zwijmelen op Zaterdag met de “3JS”

Vandaag wordt het weer een keer Zwijmelen op Zaterdag met de 3JS!

Eind januari hebben de 3JS weer een nieuwe single uitgebracht van hun laatste album
“Dichter bij de horizon”.

Het nummer heet “Man in de Spiegel” en het wordt vertolkt door
de “3JS” en de Vlaamse zanger “Bart Herman”.

De vorige theatershow “Bronnen” heb ik helaas niet fysiek bij kunnen wonen, maar ik heb wel de DVD waar ik zoveel van kan genieten als ik wil.

Samen met Diana ben ik wel naar de 3 theathershows daarvoor geweest, geweldig!
“Dichter bij de horizon”, zoals ook de nieuwe theatertour heet, gaan we wel meemaken, we hebben kaarten voor 18 april in Alphen a/d Rijn! Een heerlijk vooruitzicht!

Voor nog meer Zwijmelen kun je terecht bij MARJA

15 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met de “3JS”

  1. Plato

    Leuk, alweer de 3J’s. Een groep die je het succes echt gunt. Leuk.

    Dat boek zou ik nooit lezen. Maar laatst kwam ik iemand tegen die had het dus wel gelezen en die had net iemand verloren. Ze vertelde dat ze er enorm veel troost uit geput had. Dat was wel mooi om te horen.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Goed zijn ze hè en zo enthousiast en dat vind ik zo leuk. Ze hebben zo’n plezier in hun werk!

      Je bedoelt het boek van Isa Hoes neem ik aan? Ja, het is een inkijkje in haar leven met Antonie, maar inderdaad best heftig.

      Like

  2. Trees Berichtauteur

    Dank allemaal voor de leuke reactie!
    @Albert… Ik ga 13 april weer terug en dan pas ergens tussen begin en midden oktober weer naar GC.
    Gelukkig komen de meisjes weer naar Holland, dit keer samen voor 2 weekjes vakantie, precies in het midden van mijn tijd in Holland dus dat komt heel mooi uit!
    @Laura… dat is jammer, je hebt wat gemist dan!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

