Crea Natalia…

Onze jongste kleindochter Natalia is een echte CreaBea!

Altijd is ze aan het frutten met van alles en nog wat en ik bewaar tegenwoordig ook van alles voor haar, lintjes, speciale knoopjes, van alles en nog wat want ze kan van alles gebruiken.

Zondag kreeg ik een schattig lint onder mijn neus geduwd met 3 kleine fotootjes, van jong naar iets groter, erop geplakt met een ophangoog eraan. Inventief is ze ook, want ik zou er nooit op komen om daar een lipje van een blikje voor te gebruiken!

“Hartstikke leuk gedaan zeg” zei ik en toen vertelde ze dat het voor mij was, zo lief!

Het heeft een mooi plekje gekregen maar natuurlijk wil ik het ook even laten zien hier! Ik ben er erg blij mee!

16 gedachten over “Crea Natalia…

  1. Albert y Mara fotoblog

    Op het moment leuk, lief en aardig van je kleindochter. Over 20 jaar bij het opruimen van JOUW huis door je dochter vraagt die zich af wat moet ik hier nu mee ;-). Ik heb het meegemaakt bij het uitruimen van het huis van mijn 93 jarige moeder die naar een verpleeghuis is gegaan.
    Salu2 Albert

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ik vind het enig dit soort dingetjes te krijgen en die trotse koppies van de kinderen zijn goud waard. Ik heb een heleboel spulletjes van de meiden gekregen en bewaard en er zal hier later bij het opruimen van ons huis niet gedacht worden… “wat moet ik hier nu mee”. Alles gaat gewoon weer terug naar de makers. Zo hebben wij het zelf ook gedaan bij wat we tegenkwamen in het huis van mijn moeder en schoonouders en dat is door de kleinkinderen heel goed ontvangen, altijd leuk iets terug te vinden uit je jeugd.

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

