Zwijmelen op Zaterdag met “Fats Domino”

Echt zwijmelen is het niet hè, je hebt meer de neiging om erop te gaan swingen maar ook Fats Domino is voor mij jeugdsentiment.

Mijn ouders waren dol op zijn muziek, dus dit hoorden we vroeger thuis geregeld. Ik vind het nog steeds leuk en vooral de herinnering aan mijn jeugd waarin ik samen met mijn moeder door de kamer danste!

“Fats Domino” met het nummer “I’m Walking”

Voor meer zwijmelnummers kan je een kijkje nemen bij MARJA,
ook als je zelf eens mee wilt doen!

17 gedachten over “Zwijmelen op Zaterdag met “Fats Domino”

  1. Adrie

    Fats Domino wat de idool van Nico zijn platen zijn hier grijs gedraaid,nu ik dit hoor brengt weer heel veel mooie herinneringen naar boven,dikke xxxxx uit een stormachtig Holland!!

    Like

  2. ♫ M e l ☺ d y ♫

    zwijmelen kan (volgens mij althans) op alle muziek want elk stukje muziek roept altijd wel bij iemand een herinneringen op uit vervlogen tijd en dat is dan toch altijd zwijmelen….

    en ja dit nummer is natuurlijk een oudje maar blijft mooi.

    fijn weekend.

    Like

  3. Albert y Mara fotoblog

    Die bolle Fats zorgt er altijd weer voor dat wij niet stil kunnen zitten. Op menig feestje op dit nummer gedanst. Onze complimenten voor het uploaden van dit live nummer van Fats. Dat je het weet we zijn even 3 weken in Nederland voor de kleinkids. Fijn weekend. Lieve groeten van ons.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

