Zing-Zo “Vakantietje”

Romantica_Hotel_Barlovento_Spain_La_Palma_Island
Een landelijk gelegen hotel
Een paar dagen eruit, lekker wel
La Palma bezoeken
leuk om te boeken
Vakantietje waarover ik vertel

Binter

Vliegen met Binter Canarias
Binky mag mee in zijn eigen tas
Vroeg heen, laat terug
Vier dagen gaan vlug
We zijn er heel erg mee in ons sas

Eten en drinken

Bezienswaardigheden bekijken
En voor lekker eten bezwijken
Een drankje erbij
Genieten gaan wij
Weer een buureiland leren kennen

Disconnected

Dus weinig tijd om online te zijn
Berichtjes blijven wel staan, da’s fijn
Haal later wel in
Weer met goede zin
Na woensdag kom ik weer tevoorschijn

 Voor meer Zing-Zo’s kijk je even bij MELODY

 

 

8 gedachten over “Zing-Zo “Vakantietje”

  1. Pingback: Zing-Zo – *107* | Melody MusicMelody Music

  2. ♫ M e l ☺ d y ♫

    Oh joh, wat heerlijk, zo een paar dagen er tussenuit, zou haast zeggen dat ik jaloers ben, al zit dat (gelukkig) niet in mijn aard. Het is je van harte gegund!

    Dank je wel voor je mooie en uitgebreide bijdrage!

    Je linkje is nu geplaatst, ik heb niet geweten dat je een zing-zo had geschreven, anders had ik natuurlijk gelijk het linkje wel geplaatst. Het is mij ook in mijn reader niet opgevallen, excuses dus!!!

    Like

  3. Pingback: Mien Boudel » Blog Archive » Zing-Zo – *107*

Reacties... heel graag natuurlijk!

